کلیه موجودی Moto Edge X30 موتورولا در طول پیش‌فروش آن در چین به اتمام رسید

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کل موجودی پرچم‌دار جدید موتورولا یعنی Moto Edge X30 در طول پیش‌فروش این دستگاه در چین به اتمام رسید.
تبلیغات

موتورولا روز گذشته به‌طور رسمی گوشی هوشمند پرچم‌دار Moto Edge X30 را معرفی کرد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که از تراشه جدید معرفی‌شده اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام پشتیبانی می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، بلافاصله پس از معرفی این گوشی هوشمند، پیش‌فروش آن در بازار چین آغاز شد. اکنون، چن جین، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو در چین فاش کرده است که پیش‌فروش Moto Edge X30 متوقف شده است. او اعلام کرده این شرکت موجودی پنج رقمی جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار موتورولا را به فروش رسانده است و در نتیجه به‌طور موقت پیش‌فروش‌ را تعطیل می‌کند. فروش Moto Edge X30 در ۱۵ دسامبر با قیمت ۲۹۹۹ یوان آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه شیائومی در اواخر ماه جاری گوشی‌های سری Xiaomi 12 را معرفی خواهد کرد، انتظار داریم گوشی هوشمند مذکور به‌زودی برای خرید در دسترس قرار گیرد زیرا خانواده جدید این شرکت نیز از اسنپدراگون ۸ نسل اول کوالکام استفاده می‌کنند و می‌توانند به یکی از اصلی‌ترین رقبای Moto Edge X30 تبدیل شوند.

Moto Edge X30 دارای صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۵۷۶ هرتزی است. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل اول بوده و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربینی سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده که شامل دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض و ماکرو با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین برای ثبت سلفی و انجام تماس ویدئویی، دوربینی ۶۰ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته است.

این دستگاه از رابط کاربری MYUI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و رابط بصری کاملاً جدیدی را به ارمغان می‌آورد. انرژی این گوشی هوشمند توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات