موتو اج X30 معرفی شد؛ اسنپدراگون 8 نسل یک، دوربین زیر نمایشگر، پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا سرانجام گوشی هوشمند موتو اج X30 را معرفی کرد. این محصول به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد.
تبلیغات

چند هفته قبل، کوالکام رسما از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی کرد. از آن زمان، رقابت شرکت‌های مختلف برای معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به این تراشه آغاز شد و حالا به‌نظر می‌رسد موتورولا موفق شده است لقب «اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک» را از آن خود کند.

به گزارش اندروید اوتوریتی، موتو اج X30 موتورولا به‌تازگی در چین معرفی شده است. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد و علاوه‌براین به ویژگی‌های پیشرفته‌ی دیگری مثل دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده است.

موتو اج x30

مشتریان چینی می‌توانند این محصول را از تاریخ ۱۵ دسامبر خریداری کنند. قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی موتو اج X30 با رم هشت گیگابایت در چین ۲۹۹۹ یوان (معادل ۴۷۱ دلار) درنظر گرفته شده است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با رم هشت گیگابایتی نیز با قیمت ۳۱۹۹ یوان (معادل ۵۰۲ دلار) در دسترس مشترینا قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این مدل ۲۵۶ گیگابایتی را رم ۱۲ گیگابایت با قیمت ۳۳۹۹ یوان (۵۳۳ دلار) به‌فروش خواهد رسید. این قیمت‌ها برای مدل‌هایی درنظر گرفته شده که دوربین سلفی آن‌ها در بریدگی بالای نمایشگر تعبیه شده است. برای خرید مدل مجهز به دوربین زیرنمایشگر، فقط یک گزینه در دسترس است که از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و با قیمت ۳۹۹۹ یوان (معادل ۶۲۷ دلار) به‌فروش خواهد رسید. البته غیر از تفاوت ظاهری در بخش دوربین سلفی، سایر مشخصات این مدل با مدل‌های استاندارد موتو اج X30 یکسان است.

مشخصات و ویژگی‌های موتو اج X30 موتورولا

بدیهی است که پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک، از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی موتو اج X30 است. این محصول همچنین به یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس مجهز شده است. صفحه‌نمایش موتو اج X30 همچنین از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی ۶۰ مگاپیکسلی است و در بخش پشتی آن شاهد یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی دیگر هستیم که کارکرد آن هنوز مشخص نیست.

همان‌طور که اشاره شد، این گوشی با حداکثر رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. باتری موتو اج X30 نیز ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از NFC اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که گوشی مورد اشاره در سایر نواحی جهان با نامی جدید روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات