موتو G31 موتورولا با پردازنده‌ی هلیو G85 رونمایی شد

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با رونمایی از گوشی Moto G31 موتورولا در هند؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص شد.
تبلیغات

موتورولا سرانجام از گوشی موتو G31 به‌طور رسمی در هند رونمایی کرد. این گوشی به‌عنوان جانشین نسل قبلی خود یعنی موتو G30 که در اوایل امسال رونمایی شد، شناخته می‌شود. موتو G31 به جز ارتقای نمایشگر به OLED، پیشرفت‌ چشم‌گیر دیگری نسبت به موتو G30 نداشته است. این گوشی برای اولین‌بار چندروز پیش توسط موتورولا در کنار چهار مدل دیگر معرفی شد.

مشخصات و ویژگی‌ها

موتو G31 همانند سایر گوشی‌‌های ارزان‌قیمت موتورولا دارای بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات با پوشش دافع آب بوده و به نمایشگری ۶٫۴ اینچی از نوع OLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. این نمایشگر با نسبت ابعاد تصویر ۲۰ به ۹، ۸۸٫۸ درصد از سطح پنل جلو را به خود اختصاص داده و حفره‌ی دوربین سلفی در قسمت میانی آن قرار دارد.

گوشی موتو G31 موتورولا

موتو G31 توان خود را از تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک گرفته و در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با قیمت معادل ۱۷۳ و ۲۰۰ دلار در هند به‌فروش خواهد رسید. همچنین درگاه microSD درنظرگرفته شده برای موتو G31، قابلیت ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی را تا سقف یک ترابایت فراهم می‌کند.

در پشت گوشی شاهد چینش سه‌گانه‌ی دوربین هستیم. دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند و دوربین فوق عریض حسگری ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم، حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. برای ثبت تصاویر و ویدئوهای سلفی نیز از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

در بخش اتصالات بی‌سیم؛ پشتیبانی از دوسیم‌کارت، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۰، GNSS (سیستم جهانی موقعیت‌یاب ماهواره‌ای) و NFC برای موتو G31 درنظر گرفته شده است. متاسفانه اسپیکر این گوشی به صورت تکی است اما از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی، حسگر اثر انگشت، دکمه‌ی فراخوانی دستیار گوگل، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C اشاره کرد.

موتو G31 به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود که اپلیکیشن Lenovo ThinkShield for Mobile security همراه آن ارائه می‌شود. برای این گوشی یک آپدیت اندروید و دوسال آپدیت امنیتی درنظرگرفته شده است. گوشی مذکور در تاریخ ۶ دسامبر و از طریق Flipkart در رنگ‌های نقره‌ای (Mineral Grey) و آبی (Baby Blue) به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات