رندرهای جدید گلکسی A53 سامسونگ طراحی بدنه آن را فاش می‌کنند

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی رندرهای جدیدی از گلکسی A53 سامسونگ طراحی و منتشر شده‌اند که اطلاعات بیشتری از ظاهر این دستگاه دراختیار ما قرار می‌دهند.
تبلیغات

از ماه آگوست، خبرهای متعددی از گوشه‌وکنار دنیای فناوری درباره‌ی گلکسی A53 سامسونگ می‌شنویم که جانشین نسل فعلی سری گلکسی A52 خواهد بود. یک ماه پیش، طراحی این گوشی هوشمند ازطریق رندرهای سه‌بعدی CAD به بیرون درز کرد. امروز و چند هفته بعد از افشای قبلی، فردی برای طراحی رندرهای باکیفیت این گوشی هوشمند براساس اطلاعات فاش‌شده، با نشریه‌ای معروف همکاری کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، رندرهای گلکسی A53 پیوست‌شده در این مقاله را طراح نام‌آشنا، Technizo Concept (پرویز خان)، برای LetsGoDigital خلق کرده که به پوشش خبری پتنت‌ها و رندرها دستگاه‌های معرفی‌نشده معروف است.

سامسونگ گلکسی a51

اگر به تصاویر توجه کنیم، متوجه می‌شویم که به‌نظر می‌رسد آن‌ها براساس رندرهای سه‌بعدی CAD طراحی شده‌اند. اگرچه انتظار می‌رود این دستگاه در چهار رنگ (سفید، مشکی، آبی روشن و نارنجی) عرضه شود، رندرها فقط نسخه‌ی سفید آن را نشان می‌دهند.

سامسونگ گلکسی a51

این تصاویر جدید بهتر از رندرهایی هستند که چندی پیش از محصول مذکور منتشر شده بود. به‌احتمال زیاد، گوشی هوشمند آینده‌ی سامسونگ شبیه رندرهای جدید طراحی‌شده‌ی Technizo Concept خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره کرد که اخیرا رندرهای رسمی مطبوعاتی دستگاه مذکور در اینترنت فاش شده‌اند؛ اما تصویر از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی A53 مانند نسل قبلی خود دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد داشت که در‌مقایسه‌با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کاررفته در مدل قبلی خود، کمی بزرگ‌تر است.

سامسونگ گلکسی a51

در نهایت، باید گفت که این گوشی هوشمند بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد و ممکن است از پردازنده‌ی اگزینوس آتی با پردازنده‌ی گرافیکی mRDNA AMD بهره ببرد. انتظار داریم در روزهای آینده و پیش از معرفی رسمی گلکسی A53 سامسونگ، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن فاش شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات