طراحی گوشی گلکسی A13 در یک رندر جدید فاش شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا معرفی گوشی هوشمند گلکسی A13 سامسونگ باقی نمانده است، زیرا این گوشی اخیرا تآییدیه‌ی بلوتوث را هم دریافت کرده است.
تبلیغات

به‌تازگی گزارش‌های زیادی درمورد دستگاه‌ جانشین گلکسی A12 در دسترس قرار گفته است. یادآوری می‌کنیم که گوشی A12 سامسونگ در نوامبر ۲۰۲۰ رسما معرفی شد. اکنون رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی A13 توسط GizNext منتشر شده است که طراحی این محصول را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، دوربین سلفی گلکسی A12 در بریدگی قطره‌ای شکل جلوی نمایشگر تعبیه شده بود. این محصول یک حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری دارد و ماژول دوربین اصلی آن از طراحی مربع شکل بهره می‌برد. رندرهای گلکسی A13 نشان می‌دهد که طراحی جلویی این محصول همچنان با نسل قبلی‌اش یکسان خواهد بود اما اینبار سامسونگ تصمیم گرفته است از طراحی عمودی برای دوربین اصلی بهره ببرد.

لبه‌ی سمت چپ دستگاه میزبان جایگاه سیم‌کارت است، درحالیکه طرف مقابل آن دکمه‌ی‌های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور تعبیه شده است. البته درست مثل گلکسی A12 در گلکسی A13 نیز شاهد حسگر اثرانگشت یکپارچه‌شده با دکمه‌ی پاور هستیم. طبق گزارش‌های موجود، ظاهرا این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشخصات گلکسی A13 سامسونگ براساس شایعات

گلکسی A13 5G از یک نمایشگر ۶٫۴۸ اینچی IPS LCD بهره خواهد برد که وضوح تصویر آن FHD پلاس است. هنوز مشخص نیست که آیا این نمایشگر از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. دوربین سلفی این گوشی هشت مگاپیکسلی بوده و در پشت آن شاهد یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود.

گوشی گلکسی A13 از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد. پیش‌بینی شده که شاید سامسونگ این محصول را در مدل 4G نیز روانه‌ی بازار کند. انتظار می‌رود مدل 5G این دستگاه در چند نسخه با رم چهار گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و نهایتا با رم هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس قرار گیرد.

این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند که البته رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به One UI 3.1 نیز روی آن اعمال شده است. ظرافیت باتری گلکسی A13 نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درمورد گلکسی A13 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات