شیائومی 12 پرو احتمالا از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی اطلاعات جدیدی از شیائومی ۱۲ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا این گوشی هوشمند از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان ماه دسامبر از سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ رونمایی کند. به نظر می‌رسد این سازنده چینی سه مدل از جمله شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو را برای معرفی آماده کرده است. درحالی‌که هر سه مدل در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده‌اند، نسخه پرو اکنون از طرف مرجع 3C نیز تأیید شده است.

به گزارش گیزموچاینا، سه گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های 2201123C ،2201122C و 2112123AC در TENAA ظاهر شده‌اند. به گفته WHY LAB، این شماره مدل‌ها متعلق به شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و ​​شیائومی ۱۲ ایکس است. هنوز باید اطلاعات بیشتری از سه‌گانه شیائومی ۱۲ به فهرست TENAA اضافه شود تا مشخصات بیشتری از آن‌ها را در دست داشته باشیم.

گواهی شیائومی ۱۲
گواهی شیائومی ۱۲
گواهی شیائومی ۱۲

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ ایکس دارای اسنپدراگون ۸۷۰ باشد، درحالی‌که شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو احتمالاً درون خود پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل اول را جای می‌دهند. شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ ایکس در گذشته با شارژر سریع ۶۷ واتی دیده شده بودند. اکنون، شیائومی ۱۲ پرو در سایت صدور گواهی 3C ظاهر شده است. این نشان می‌دهد ممکن است دستگاه مذکور با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی وارد بازار شود.

همچنین سری شیائومی ۱۲ شامل چند گوشی دیگر مانند شیائومی ۱۲ اولترا است که انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی شود. مانند می ۱۱ اولترا، جانشین آن نیز احتمالا به عنوان گوشی پرچم‌دار نهایی وارد بازار خواهد شد.

گواهی شیائومی ۱۲

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم تا مارس ۲۰۲۲ معرفی شوند. این گوشی‌ها ممکن است با مشخصات یکسانی مانند صفحه‌نمایش لبه خمیده ۶٫۵۵ اینچی امولد FHD+ با اسکنر اثر انگشت درون صفحه، تراشه اسنپدراگون 778G/780G، رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ و دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شوند. به نظر می‌رسد تنظیمات دوربین شیائومی ۱۲ لایت با لنز اولتراواید و ماکرو تکمیل می‌شود، درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه زوم به جای لنز ماکرو از تله‌فوتو استفاده کند. طراحی این گوشی‌ها احتمالا مشابه شیائومی Civi خواهد بود. درحالی‌که انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ لایت در بازارهای جهانی و هند عرضه شود، ۱۲ لایت زوم می‌تواند مدل انحصاری چین باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات