گوشی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ گواهی FCC را دریافت کرد؛ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی

یک‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات گواعی FCC گوشی Redmi 10 ۲۰۲۲، برخی از مشخضات این دستگاه در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

براساس برخی گزارش‌ها، شیائومی درحال کار روی مدل ۲۰۲۲ گوشی‌های سری ردمی ۱۰ و ردمی ۱۰ پرایم است. مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ در چند نسخه با شماره مدل 21121119SG، 22011119UY و 22011119UY معرفی خواهد شد. این مدل‌ها اخیرا در وب‌سایت‌های مربوط به دریافت گواهی‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند از جمله EEC اروپا، IMDA سنگاپور، TKDN و SDPPI اندونزی و TUV دیده شده است. اطلاعات جدید به‌دست آمده از این محصولات نشان می‌دهد که مدل 22011119UY اکنون تاییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را هم دریافت کرده است.

به گزارش گیزموچاینا، باتوجه به فهرست FCC، مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ در دو مدل با رم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و همچنین با رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ردمی نوت ۱۰ مدل ۲۰۲۲

داده‌های FCC همچنین مشخص می‌کند که مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ فقط از شبکه‌های 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد و ظاهرا خبری مدل 5G این دستگاه نیست. علاوه‌بر این یکی از لودهندگان خبرهای فناوری به‌نام کسپر اسکرزیپرک اعلام کرده است که این محصول احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی S5KJN1 یا OmniVision OV50C40 ‌سامسونگ بهره خواهد برد. یک دوربین هشت مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک دوربین دو مگاپیکسلی OmniVision Ov02B1B یا GC02M1B نیز سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل خواهد کرد.

پیش‌بینی شده که این گوشی درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی مدل 4G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود که اخیرا در چین معرفی شده است. این دستگاه احتمالا از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. علاوه‌بر این حسگر اثرانگشت مدل بعدی ردمی ۱۰ در لبه‌ی کناری آن تعبیه خواهد شد و گفته شده از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همان‌طور که اشاره کردیم سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این محصول شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین دومگاپیکسلی ماکرو است. قلپ تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی Helio G88 خواهد بود و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی این دستگاه با ردمی ۱۰ که در بازارهای جهانی عرضه شده است، شباهت زیادی دارد اما ردمی ۱۰ جهانی، یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز دارد. تا این لحظه اطلاعاتی درمورد ردمی ۱۰ پرایم ۲۰۲۲ در دسترس قرار نگرفته است. به هرحال، پیش‌بینی شده که این محصول به‌زودی در هند معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات