افشای تصویر پنل پشتی Xiaomi 12 از طراحی دوربین آن پرده برداشت

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری تصویری از پنل پشتی شیائومی ۱۲ منتشر و طراحی دوربین اصلی آن را فاش کرد.
تبلیغات

اوایل امروز، پستی توسط Digital Chat Station، افشاگر معروف دنیای فناوری، در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد که ظاهرا پنل پشتی شیائومی ۱۲ آینده را نشان می‌داد. افشاگر مذکور تاکنون چند اتفاق بزرگ اخیر دنیای فناوری را به درستی پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها تغییر نام خط تولید تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام بود. او حتی موفق شد نام احتمالی نسل جدید را نیز به درستی اعلام کند. در نتیجه می‌تواند تا حد زیادی به اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station اعتماد کرد.

شیائومی ۱۲/ Xiaomi 12

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، تصویر فاش شده از شیائومی ۱۲ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از دوربین سه‌گانه، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، در پنل پشتی خود استفاده می‌کند. زیر دوربین اصلی بزرگ، دو سنسور دیگر وجود دارند. همچنین در کنار آن‌ها فلش و میکروفون نیز قرار می‌گیرند.

از عکس مذکور برای خلق رندری جدید استفاده شده تا متوجه شویم دقیقا قرار است چه دستگاهی را در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنیم.

شیائومی ۱۲/ Xiaomi 12

در همین حال Digital Chat Station فاش کرد در عرضه اولیه شاهد سه گوشی هوشمند خواهیم بود. در معرفی می ۱۱، نسخه معمولی کمی زودتر از می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا عرضه شده بود، اما به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ سیاست دیگری را در پیش گرفته است.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که چنین طراحی برای پنل پشتی گوشی‌های شیائومی چیز جدیدی نیست. می ۱۰ تی و ۱۰ تی پرو نیز دارای دوربین‌های مشابهی بودند.

استفاده از پوشش ضدتابش روی برآمدگی دوربین اصلی شیائومی ۱۲

روز چهارشنبه، افشاگر مذکور پستی منتشر کرد و گفت شیائومی از همان پوشش شیشه‌ای ضد تابش (AG) روی برجستگی دوربین عقب استفاده می‌کند که در پنل پشتی گوشی به کار برده است. این استراتژی عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد، زیرا طبق گزارش‌ها، شیائومی از ماژول‌ها دوربین بزرگی استفاده کرده است.

انتظار می‌رود نسخه اصلی شیائومی ۱۲ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، استفاده کند. درحالی‌که گفته می‌شود ممکن است در نسخه اولترای دستگاه مذکور، که برای سال آینده برنامه‌ریزی شده، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رفته باشد.

باید به این مسئله نیز اشاره کرد که شیائومی هنوز تصمیم نگرفته آیا گوشی‌های هوشمند خود را در ایالات متحده آمریکا به فروش برساند یا خیر. این شرکت در روزهای پایانی دولت ترامپ در لیست سیاه قرار گرفت. اما ماه مه گذشته، شیائومی از لیست سیاه حذف شد و دیگر به عنوان شرکت نظامی کمونیست چین شناخته نمی‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات