مقایسه سه مدل گلکسی اس 22 سامسونگ براساس تصاویر جدید فاش شده از این گوشی پرچم‌دار

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از سری پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ فاش شده است که براساس آن‌ها می‌توان این سه مدل را تا حدودی باهم مقایسه کنیم.
تبلیغات

از آنجا که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، همه‌ی نگاه‌ها به گوشی‌های هوشمند پرطرفدار سال آینده معطوف شده است. ظاهرا سامسونگ سال میلادی جدید را با عرضه‌ی گلکسی S21 FE در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد و پس از آن انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای در ماه فوریه ۲۰۲۲ سری پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ را معرفی کند. چند عکس جدید فاش شده از این سری محصولات سامسونگ، تاحدودی ظاهر آن را تأیید می‌کند.

به گزارش فون‌آرنا، یکی از لودهندگان خبرهای فناوری به‌نام Temeتصویری به اشتراک گذاشته که محافظ لنز دوربین سه مدل گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را نشان می‌دهد. این تصویر با شایعه‌هایی که قبلا در مورد این گوشی منتشر شده بود مطابقت دارد. بدین ترتیب انتظار می‌رود مدل استاندارد و پلاس گلکسی اس ۲۲ از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره ببرد. بر طبق گزارش‌های قبلی و تصویر جدید فاش شده از این پرچم‌داران، ماژول دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲ الترا شامل چهار لنز و فوکوس لیزری خواهد بود.

لنز دوربین گلکسی اس ۲۲

رندرهای گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس که قبلا در دسترس قرار گرفته است، نشان می‌دهد این دو مدل، سبک طراحی پشتی سری گلکسی اس ۲۱ را حفظ خواهند کرد، با این تفاوت که ماژول دوربین با لبه‌ی کناری دستگاه یکپارچه نشده است. ظاهرا سیستم دوربین این دو گوشی به یک حسگر جدید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. علاوه‌بر این یک دوربین با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری، سیستم دوربین مدل استاندارد و پلاس گلکسی اس ۲۲ را تکمیل خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ از سبک طراحی جدیدی برای دوربین پشتی گلکسی اس ۲۲ الترا بهره خواهد برد و سیستم دوربین این دستگاه برخلاف نسل قبلی‌اش (گلکسی اس ۲۱ الترا) به‌طور مستقیم در بدنه‌ی آن تعبیه خواهد شد.

شایعه شده است که این دوربین از نظر وضوح تصویر با دوربین گلکسی اس ۲۱ الترا یکسان است اما احتمال دارد سامسونگ از سه لنز جدید در این مدل استفاده کند.

صفحه گلکسی اس ۲۲

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده توسط آیس‌یونیورس با گزارش‌هایی که به طراحی جعبه‌ای گلکسی اس ۲۲ الترا اشاره داشت، مطابقت دارد. براساس این گزارش‌ها، انتظار می‌رود پرچم‌دار اصلی سری اس ۲۲ سامسونگ مثل سری گلکسی نوت از طراحی جعبه‌ای بهره ببرد و این درحالی است که دو مدل دیگر این گوشی همچنان به گوشی‌های گرد و حاشیه‌های نازک و یکنواخت مجهز خواهد شد و نسبت تصویر آن‌ها نیز کوتاه‌تر است.

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس ۲۲ الترا به نمایشگر ۶٫۸ اینچی، گلکسی اس ۲۲ پلاس به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی و نهایتا مدل استاندارد این پرچم‌دار به نمایشگر ۶٫۰۶ اینچی مجهز خواهد شد. گلکسی اس ۲۲ الترا برخلاف مدل قبلی خود احتمالا جایگاهی برای قرار دادن قلم استایلوس اس-پن ارائه خواهد کرد. این ویژگی می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا مشتریانی که به سری گلکسی نوت این شرکت علاقه دارند، نسبت به خرید سری جدید گلکسی اس ترغیب شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات