ممکن است گلکسی S22 اولترا سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به برادران خود داشته باشد

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

برخلاف گزارش‌های قبلی که ادعا می‌کردند سری گلکسی S22 سامسونگ در این زمینه کلیدی عقب می‌ماند، ظاهراً گلکسی اس ۲۲ اولترا آینده سامسونگ سرعت شارژ بالایی خواهد داشت.

به گزارش اندروید سنترال و طبق اطلاعات افشاکننده Ice universe، گلکسی اس ۲۲ اولترا از قابلیت شارژ ۴۵ واتی برخوردار است. اگر این ادعا درست باشد، این گوشی، حداقل از نظر ظرفیت باتری، می‌تواند بهترین دستگاهی باشد که سامسونگ برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته است.

S22 Ultra 45W 5000mAh35 min 70%— Ice universe (@UniverseIce) October 23, 2021

(ترجمه: اس ۲۲ اولترا ۴۵ وات ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت/ ۳۵ دقیقه ۷۰ درصد)

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه، همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهترین گوشی اندرویدی سال گذشته سامسونگ را دارد. طبق گفته Ice Universe، باتری را می‌توان تنها در ۳۵ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ کرد. درحالی‌که این سرعت برای استاندارد سامسونگ بسیار سریع است، اما تعدادی از تولیدکنندگان چینی تلفن همراه، از جمله شیائومی و ریلمی، پیش‌تر شارژرهای بسیار سریعی را معرفی کرده بودند.

بااین‌حال، ارتقای سرعت شارژ، گام مهمی به جلو از جانب سامسونگ نخواهد بود. این اولین بار نیست که یک گوشی پرچم‌دار سامسونگ را می‌بینیم که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، سرعت شارژ و ظرفیت باتری یکسانی داشت، بنابراین ممکن است گوشی آینده یک تحول واقعی برای سامسونگ نباشد.

نظر شما همراهان زومیت درباره مشخصات فاش شده از قدرت شارژ خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات