مشخصات اصلی نوا 8 اس ای 4G هواوی فاش شد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشر شده، نوا ۸ اس‌ای 4G احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی و تراشه‌ی کرین 710A مجهز خواهد شد و به‌نظر می‌رسد به زمان رونمایی آن نزدیک شده‌ایم.
تبلیغات

هواوی سال گذشته گوشی نوا ۸ اس‌ای فایوجی (Nova 8 SE 5G) را در نسخه‌های مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۲۰ و دایمنسیتی 800U معرفی کرد. امسال، نسخه‌ی Youth نوا ۸ اس‌ای با تراشه‌ی کرین 710A در ماه جولای رونمایی شد. به‌گزارش گیزموچاینا، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این برند اکنون در حال آماده‌شدن برای معرفی نسخه‌ی 4G نوا ۸ اس‌ای در چین است. افشاگری با نام کاربری Why Lab در ویبو جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را به‌اشتراک گذاشته است.

مشخصات احتمالی نوا ۸ اس‌ای 4G

نوا ۸ اس‌ای 4G احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی OLED با وضوح +Full HD مجهز خواهد شد و ابعاد این دستگاه ۱۶۱٫۶ در ۷۴٫۸ در ۷٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم خواهد بود.

تراشه‌ی کرین 710A که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، قدرت سخت‌افزاری نوا ۸ اس‌ای 4G را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود. باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را برعهده خواهد داشت و از شارژ سریع ۶۶ واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی خواهد کرد.

نوا ۸ اس‌ای 4G با سیستم‌عامل HarmonyOS 2 اجرا خواهد شد. این گوشی در پنل جلو از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و در پنل پشت از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل تشکیل خواهد شد. نوا ۸ اس‌اس 4G احتمالا در رنگ هایی مانند آبی، نقره ای، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

نوا ۸ اس‌ای 4G مشخصاتی مشابه نوا ۸ اس‌ای 5G سال گذشته (۲۰۲۰) دارد. تنها تفاوت قابل توجه این است که تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ و دایمنسیتی 800U با تراشه‌ی کرین 710A جایگزین شده. درحال‌حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات