ظرفیت باتری گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ظرفیت باتری گلکسی A53 سامسونگ به همراه تصویری که ادعا می‌شود تصویر رسمی این گوشی است، فاش شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی A53 به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی A52 در اوایل سال آینده‌ی میلادی رونمایی کند. اخبار و شایعات این گوشی نیز از چند روز قبل آغاز شده و اکنون ظرفیت باتری و رندری با کیفیت پایین که ادعا می‌شود تصویر رسمی تبلیغاتی این گوشی است، به بیرون درز پیداکرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، گلکسی A53 از باتری حجیم‌تری در مقایسه با گلکسی A52 بهره خواهدبرد. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، گلکسی A53 انرژی موردنیاز خود را از باتری EB-BA536ABY با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (ظرفیت نامی ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعت) تأمین خواهد کرد، درحالی‌که نسل پیشین آن از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. منبع افشای این خبر مشخص نیست با این‌وجود حس‌زده می‌شود که اطلاعات نشریافته از وب‌سایت Saftey Korea نشأت گرفته باشد چراکه چندروز پیش نیز ظرفیت باتری گلکسی A33 توسط این وب‌سایت مشخص شد.

افزون براین، کاربر FrontTron@ تصویری با کیفیت پایین از این گوشی در توییتر منتشر کرده است که آن را در چهار رنگ نشان می‌دهد. در خبری که چندروز قبل انتشار یافت نیز عرضه‌شدن این گوشی در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی و نارنجی را تأیید کرد.

رنگ بندی احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی A53

رندر‌های سه‌بعدی CAD این گوشی که چندروز قبل توسط OnLeaks@ منتشر شد نشان داد که گلکسی A53 تفاوت ظاهری اندکی با نسل پیشین خود دارد و در نگاه اول به این رندر‌ها می‌توان به فقدان جک ۳٫۵ میلیمتری در این نسل پی برد. همچنین برخی منابع فاش کرده‌اند که دوربین اصلی گلکسی A53 از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و به تراشه‌ی اگزینوس مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی همانند نسل قبلی خود، از ویژگی‌ها و مزایای نسل قبلی همانند سه‌سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل، چهار سال به‌روزرسانی امنیتی، استاندارد مقاومت دربرابر آب، بلندگو‌های استریو، لرزشگیر اپتیکال و سامسونگ‌پی بهره‌مند باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات