اولین رندرهای نسخه 5G گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین رندرهای نسخه‌ی 5G گلکسی A53 سامسونگ با کیفیت 5K به‌همراه ویدئویی با نمای ۳۶۰ درجه فاش شد.
تبلیغات

هنوز یک سال به عرضه‌ی نسخه 5G گلکسی A53 سامسونگ مانده است؛ اما امروز اکانت OnLeaks اولین رندرهای این گوشی را با کیفیت 5K و ویدئویی با نمای ۳۶۰ درجه در توییتر منتشر کرد (برای تماشای تصاویر در اندازه‌ی واقعی، روی آن‌ها کلیک کنید).

همان‌طورکه از تصاویر مشخص است، گلکسی A53 سامسونگ ازلحاظ ظاهری تقریبا مشابه گلکسی A52 است، با این تفاوت که پنل پشتی تخت است و به‌سمت داخل خمیده نمی‌شود؛ البته لبه‌های گوشی کاملا تخت نیستند و به‌شکل خمیده طراحی شده‌اند.

برآمدگی قسمت دوربین‌ها درمقایسه‌با A52 بهبود یافته و حالا ادامه‌ی پنل پشتی به‌نظر می‌رسد. ناحیه‌ی اطراف ماژول دوربین خمیدگی ملایمی دارد که حس طراحی یکپارچه را منتقل می‌کند.

رندرهای گلگسی a53 نسخه 5g

این رندرها وجود آرایه‌ی چهارتایی دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی حفره‌ای را نیز تأیید می‌کنند. از جک ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی A53 دیگر خبری نیست و ایربادها باید با کابل تایپ سی یا به‌طور بی‌سیم به گوشی متصل شوند.

رندرهای گلگسی a53 نسخه 5g

ضخامت گلکسی A53 درحدود ۸٫۱۴ میلی‌متر و با احتساب برآمدگی دوربین پشتی ۹٫۷۳ میلی‌متر است که کمی از گلکسی A52 نازک‌تر است.

رندرهای گلگسی a53 نسخه 5g

براساس شایعاتی که پیش‌تر مطرح شده بود، انتظار می‌رود گلکسی A53 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و همان صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز باشد که در A52 به‌کار رفته است.

تماشا در یوتیوب

این احتمال هم وجود دارد که با عرضه‌ی نسخه‌ی 5G، سامسونگ تولید نسخه‌‌ی 4G را متوقف کند. درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از گلکسی A53 در دست نیست؛ اما با نزدیک‌شدن به زمان عرضه، جزییات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات