پیش‌بینی فروش ۸۰ میلیون دستگاه از سری آیفون 13 در سه‌ماهه‌ی جاری

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس یک گزارش جدید، انتظار می‌رود اپل در سه‌ماهه‌ی جاری ۲۰۲۱ حدود ۸۰ میلیون گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۳ به‌ فروش برساند.
تبلیغات

اپل قبلا آمارهای درخورتوجهی از فروش آیفون کسب کرده است و حالا طبق گزارش‌های جدید، قرار است این شرکت با فروش بالا در سه‌ماهه‌ی جاری یعنی از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۲۱، پیشتازی خود را افزایش دهد.

به گزارش گیزموچاینا، براساس گزارش جدید دانیل آیوز تحلیل‌گر Wedbush، تخمین زده است که غول فناوری مستقر در کوپرتینو در سه‌ماهه‌ی جاری بیش از ۸۰ میلیون آیفون بفروشد. این بازه‌ی زمانی همچنین به‌عنوان اولین سه‌ماهه‌ی مالی اپل برای سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

آیوز در یادداشت خود می‌نویسد:

با وجود کمبود تراشه و مشکلات لجستیکی که اپل و سایر شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری با آن مواجه شده‌اند، شاهد افزایش فوق‌العاده‌ی روند تقاضا برای آیفون ۱۳ در ایالات متحده و چین هستیم. یک نشانه‌ی مثبت این است که اپل می‌تواند با مدل قدرتمندتر آیفون‌ ۱۳ پرو، به آمار فروش ۸۰ میلیون دستگاه در سه‌ماهه‌ی جاری دست یابد.

علاوه‌بر این گفته شده است که در فاصله‌ی بین جمعه‌ی سیاه و عید کریسمس، اپل می‌تواند ۴۰ میلیون دستگاه، آیفون به فروش برساند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت در سه‌ماهه‌ی جاری، ۱۰۰ میلیون ایرپاد بفروشد.

جی‌پی مورگان نیز قبلا براساس برنامه‌ی زمانی تحویل گوشی‌های سری آیفون ۱۳، پیش‌بینی کرده بود که به‌دلیل افزایش بازه‌ی زمانی سفارش تا تحویل این گوشی، میزان تقاضا برای آن حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت؛ این پیش‌بینی با گزارش جدیدی که آیوز منتشر کرده است، مطابقت دارد.

تولید آیفون اپل مثل بسیاری از محصولات دیگر با مشکل کمبود جهانی تراشه‌ها مواجه شده است و زمان تخمیلی برای حمل‌ونقل قطعات مختلف آیفون ۱۳ چند هفته شده که برای این شرکت حدود ۶ میلیارد دلار هزینه دربر داشته است. براساس این گزارش، تأمین‌کنندگان اپل موفق شده‌اند کمبود برخی از قطعات را کاهش داده و با رونق تولید، مشکلات موجود را رفع و به تقاضای مشتریان رسیدگی کنند.

نظر شما در مورد پیش‌بینی میزان فروش آیفون ۱۳ چیست؟ آیا اپل موفق خواهد شد در سه‌ماهه‌ی جاری ۸۰ میلیون آیفون ۱۳ به فروش برساند؟ لطفا دیدگاه خود را با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات