ردمی نوت 11 در بازارهای جهانی با پردازنده اسنپدراگون و طراحی به‌روز شده عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ با تراشه‌ی اسنپدراگون و طراحی کاملا جدید در تایوان و سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ردمی ماه گذشته از گوشی‌های هوشمند نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پروپلاس در چین رونمایی کرد. این شرکت سپس اعلام کرد که فقط یک ساعت پس از شروع عرضه‌ی این محصول، ۵۰۰ هزار واحد از آن به‌فروش رسانده است. گزارش جدید ThePixel.vn نشان می‌دهد که خط تولیدسری نوت ۱۱ در ویتنام و سایر بازارهای جهانی طراحی کاملا متفاوتی خواهد داشت و علاوه‌براین ردمی برای مدل‌های غیر چینی گوشی یاد شده از تراشه‌ی اسنپدراگون بهره خواهد گرفت.

به گزارش گیزموچاینا، ردمی نوت ۱۱ با پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد، درحالی‌که ردمی نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پروپلاس از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ بهره می‌برند. به اعلام این نشریه، نوت ۱۱ در کشور ویتنام و سایر بازارهای جهانی، با تراشه‌ی اسنپدراگون عرضه خواهد شد. در این گزارش همچنین گفته شده است که نسخه‌ی اسنپدراگون گوشی‌های سری نوت ۱۱ با نامی متفاوت در بازار چین نیز عرضه خواهد شد.

گزارش ThePixel به این مورد اشاره شده است که مدل اسنپدراگون نوت ۱۱ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد. مشخص نیست که چرا شیائومی تصمیم گرفته است در بازارهای جهانی به‌جای تراشه‌ی دایمنسیتی از پردازنده‌های اسنپدراگون استفاده کند.

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام Chun پیش‌بینی کرده است که این تصمیم احتمالا به‌دلیل کمبود تراشه‌ی دایمنسیتی در تأسیسات شیائومی اتخاذ شده است. وی قبلا اعلام کرده بود که مدل جهانی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ احتمالا با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸ جی‌پلاس و اسنپدراگون ۶۹۵ روانه‌ی بازار خواهد شد.

در یکی دیگر از شایعات مرتبط اعلام شده است که ردمی نوت ۱۱ در بازار هند با نام ردمی نوت ۱۱ تی 5G در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پروپلاس به‌ترتیب با نام شیائومی 11i و شیائومی 11i هایبرشارژ معرفی شوند. حال باید دید که آیا مدل اسنپدراگون این محصول در بازار هند نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما درمورد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات