شیائومی 12 مجهز به اسنپدراگون 898 گواهینامه EEC را دریافت کرد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی شیائومی ۱۲ گواهی EEC را دریافت کرده است. انتظار می‌رود این محصول با شارژ سریع ۱۲۰ وات و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ به‌زودی معرفی شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده‌ی میلادی، محصول جدیدی رونمایی کند. این شرکت در واقع قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود یعنی سری شیائومی ۱۲ را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ معرفی کند.

به گزارش گیزموچاینا، به‌نظر می‌رسد گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ برخلاف مدل‌های قبل، هم‌زمان با چین در بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار گیرند. نسخه‌ی جهانی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو با شماره‌ی مدل 2201122G و 2201123G گواهینامه EEC را دریافت کرده است که این مورد نشان می‌دهد احتمالا به‌زودی شاهد معرفی دو گوشی مورد اشاره خواهیم بود.

علاوه‌براین، شیائومی ۱۲ با شماره‌ی مدل 2201122G مراحل صدور گواهینامه‌ی BIS را هم پشت سر گذاشته است؛ این یعنی شیائومی ۱۲ برای عرضه در هند نیز آماده شده است.

گوای EEC شیائومی 12

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ شیائومی به‌زودی وارد مرحله ی تولید انبوده شوند. این شرکت سپس گوشی میکس ۵ را معرفی خواهد کرد. مدل‌های پرو و الترا شیائومی ۱۲ نیز اوایل سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس شایعات انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ با نمایشگر منحنی و دوربین سلفی به‌سبک پانچ‌هول در مرکز بالای نمایشگر، معرفی شود. این گوشی از یک نمایشگر با وضوح تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. بهترین مدل این محصول با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار داریم این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN5 سامسونگ مجهز شود. علاوه‌براین گفته شده است یک لنز فوق‌عریض و یک لنز دیگر نیز در کنار دوربین اصلی این گوشی تعبیه خواهد شد. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری MIUI اجرا خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های جذاب شیائومی ۱۲ که در شایعات به آن اشاره شده است، می‌توان به پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری شیائومی ۱‍۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات