به‌روزرسانی آزمایشی One UI 4 به‌زودی برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ منتشر خواهد شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس یک گزارش جدید، نسخه‌ی آزمایشی رابط کاربری جدید سامسونگ موسوم به One UI 4 به‌زودی برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

سامسونگ اکنون جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One UI 4 را بر پایه‌ی اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است. علاوه‌براین، به‌روزرسانی یادشده برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ درحال انتشار است. اکنون سم‌موبایل گزارش داده است که گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ نیز به‌زودی نسخه‌ی آزمایشی One UI 4 را دریافت خواهند کرد.

به گزارش فون‌آرنا، یکی از مدیران رسمی انجمن «سامسونگ‌ ممبرز» اعلام کرده است کاربران کره‌ای که یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ الترا را در اختیار دارند، می‌توانند به‌زودی نسخه‌ی آزمایشی One UI 4 که روی اندروید ۱۲ توسعه داده شده است را دریافت کنند. علاوه‌براین، وی توضیح داده است که One UI 3.1 با نسخه‌ی فرم‌ور EUI4، آخرین به‌روزرسانی ارائه شده بر پایه‌ی اندروید ۱۱ روی این دستگاه‌ها خواهد بود.

براساس این گزارش، برنامه‌ی آزمایشی One UI 4 تا پایان نوامبر ۲۰۲۱ فعال خواهد بود. متأسفانه این برنامه‌ی آزمایشی برای کاربران سراسر جهان در دسترس نخواهد بود، اما کاربران ایالات متحده، انگلیس، چین، آلمان، هند و کره‌ی جنوبی قادر خواهند بود تا با ثبت‌نام در این برنامه، اولین نسخه‌ی آزمایشی رابط کاربری جدید سامسونگ را زودتر از سایرین دریافت کنند.

قابلیت تم‌های رنگی موسوم به Material You در One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های One UI 4 سامسونگ می‌توان به بهبود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و افزایش تعداد ابزارک‌های صفحه‌ی قفل اشاره کرد. علاوه‌براین، ویژگی‌های دیگری مثل طراح‌های جدید برای ابزارک‌ها، دکمه‌های اختصاصی تنظیمات برای غیرفعال کردن دسترسی میکروفون و دوربین، و بهبود امنیت و حریم‌شخصی نیز به نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاصی سامسونگ اضافه شده است.

نظر شما در مورد One UI 4 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات