آنر X30 می‌تواند اولین گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۶۹۵ باشد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعاتی درباره چند گوشی جدید از آنر منتشرشده که یکی از آن‌ها X30 است و احتمال می‌رود این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ همراه باشد.
تبلیغات

اخیراً چند گوشی آنر گواهی مرجع 3C چین را دریافت کرده‌اند. طبق گفته‌های Panda is Bald، یکی از افشاگران دنیای فناوری، گوشی‌های جدیدی که در 3C ظاهر شده‌اند، آنر X30، آنر مجیک ۴، آنر ۶۰ و آنر ۶۰ SE هستند. او همچنین مشخصات کلیدی آنر X30 را به اشتراک گذاشت.

به گزارش گیزموچاینا، گوشی‌ های آنر با شماره مدل TNA-AN00/TN00 ،ANY-AN00 و LSA-AN00 در گذشته با شارژر سریع ۶۶ واتی دیده شده‌اند. همان‌طور که در بالا ذکر شد، یکی از این گوشی‌ها می‌تواند آنر X30 باشد.

X30 سومین عضو از خانواده‌ای خواهد بود که شامل گوشی‌هایی مانند آنر X30i و آنر X30 Max می‌شود. براساس اطلاعات منتشرشده، X30 به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد شد که اخیراً توسط کوالکام معرفی شده است. این تراشه نسخه به‌روز شده اسنپدراگون ۶۹۰ موجود است.

اسنپدراگون ۶۹۵ یک تراشه ۶ نانومتری با پردازنده Kryo 660 و پردازنده گرافیکی Adreno 619 است. گفته می‌شود این قطعه ۱۵ درصد عملکرد بهتر CPU و ۳۰ درصد افزایش عملکرد GPU را ارائه می‌دهد. همچنین این پردازنده از هر دو شبکه sub-6GHz و mmWave 5G پشتیبانی می‌کند.

بار دیگر به X30 برگردیم و اطلاعات منتشر شده درباره آن را بررسی کنیم. انتظار می‌رود که این دستگاه با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی وارد بازار شود. افشاگر دیگری نیز به نام Digital Chat Station فاش کرده که این گوشی هوشمند دارای حفره درون صفحه‌نمایش است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آنر X30 وجود ندارد. احتمالاً آنر قصد دارد X30 را روزی در ماه جاری عرضه کند. آنر X30 احتمالاً بالاتر از Honor X30i و Honor X30 Max که ماه گذشته در چین به صورت رسمی معرفی شدند، قرار خواهد گرفت. X30i دارای مشخصات کلیدی مانند صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۸۱۰، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی بود. از سوی دیگر، X30 مکس با صفحه‌نمایش ۷٫۰۹ اینچی FHD+، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی عرضه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات