ویدئویی از بررسی نمونه‌ی ساختگی گلکسی S21 FE به نمایش درآمد

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی ویدئویی از یک مدل ساختگی گلکسی S21 FE منتشر شده است که در آن فردی قاب پشتی دستگاه را به وضوح به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

گلکسی S21 FE را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر دانست که اخبار و شایعات آن، این روزها به موضوعی داغ بدل گردیده است. چند روز پیش بود که تصاویری از طراحی پنل پشتی و چینش دوربین گلکسی S21 FE منتشر شد. اکنون نیز وب‌سایت Let'sGo Digital ویدئویی از یک نمونه‌ی ساختگی گلکسی S21 FE که توسط Concepts Creator تهیه شده را منتشر کرده است.

در ویدئویی که از نمونه مذکور منتشرشده، دوباره طراحی قاب پشتی به نمایش گذاشته می‌شود و به جلوی دستگاه اشاره‌ای نمی‌شود. نکته‌ای که در رابطه با این مدل ساختگی وجود دارد این است که شمایل قاب پشتی دقیقا مشابه همان تصاویری است که چند روز گذشته به اشتراک گذاشته شد. بدنه‌ی این ماکت درحقیقت بدنه‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس است و می‌توان از فریم دستگاه به این موضوع پی برد. به‌نظر می‌رسد ابعاد پنل پشتی بسیار نزدیک به ابعاد بدنه‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد چراکه قاب مورد استفاده در این ماکت کاملا بر بدنه‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس منطبق می‌شود. همچنین گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶/۴ اینچی است که همان اندازه‌ای است که انتظار می‌رود در گلکسی S21 FE به‌کار رود.

به گفته‌ی Let'sGo Digital، گلکسی S21 FE در پنج رنگ خاکستری، سفید، بنفش روشن، سبز روشن و احتمالا آبی عرضه خواهد شد که در این ویدئو رنگ خاکستری آن نشان داده می‌شود. شواهد نشان می‌دهد که این گوشی به صفحه‌نمایش ۶/۴ اینچی با وضوع +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است و در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی ۶ و ۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. گمان می‌رود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ با لیتوگرافی ۵ نانومتری در بطن S21 FE تعبیه شود؛ اگرچه شایعاتی نیز از عرضه‌ی این گوشی با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در بازار اروپا مطرح شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و نفوذ آب، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از Dolby Atoms و باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره نمود، گرچه آداپتور درون جعبه دستگاه وجود نخواهد داشت. ناگفته نماند سامسونگ برای کاهش قیمت تمام‌شده نسل جدید قاتل پرچم‌دار خود از قاب پشتی تمام پلاستیکی و یک‌تکه بهره خواهد برد.

تماشا در یوتیوب

انتظار می‌رفت این گوشی در قسمت دوم رویداد آنپکد ۲۰۲۱ معرفی شود؛ اما از آن خبری نشد و شواهد از لغو عرضه‌ی آن در زمان فعلی حکایت داشتند. شاید خاطرتان باشد که در ماه سپتامبر نیز یکی از مقامات سامسونگ اظهار داشت که ممکن است عرضه‌ی این گوشی به‌طورکلی لغو شود، اما با توجه به بالاگرفتن مجدد شایعات، شنیده‌ها از عرضه‌ی آن در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ۱۴۰۰) حکایت دارند.

باوجود اینکه باید تا دی‌ماه صبر کرد اما در کمال تأسف این گوشی به احتمال فراوان با One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ از جعبه خارج خواهد شد و با فاصله زمانی حدودا یک‌ماهه از رونمایی نسل بعدی پرچمداران سامسونگ به استقبال آن خواهیم رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات