تصاویر پنل پشت و طراحی دوربین گلکسی S21 FE منتشر شد

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران صنعت موبایل، رولاند کواندت، تصاویری از قاب پشتی (باتری) و طراحی دوربین گلکسی S21 FE را منتشر کرده است.
تبلیغات

گلکسی S21 FE یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سال است. گزارش اخیر ادعا می‌کند که سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ که در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. به‌گزارش گیزموچاینا، رولاند کواندت، افشاگری قابل اعتماد، در توییتر خود اعلام کرده که یک تأمین‌کننده‌ی B2B مستقر در بریتانیا، تصویر قاب پشتی (باتری) گلکسی S21 FE را منتشر کرده است. افزون‌براین کواندت تصاویری را به‌اشتراک گذاشت که نگاهی به پنل پشتی دستگاه دارد.

پنل پشت گلکسی اس ۲۱ اف ای-۶

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE در رنگ‌های مختلف وارد بازار شود. در تصاویر ارائه‌شده، گوشی در رنگ‌هایی مانند بنفش و سبز زیتونی دیده می‌شود و همچنین به دوربین سه‌گانه و فلاش LED مجهز خواهد شد. طراحی پشتی آن شبیه گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس است؛ اما ماژول دوربین دیگر بخشی از قاب فلزی نخواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE بسیاری از مشخصات خود را از سری گلکسی S21 به‌ارث ببرد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. افزون‌براین احتمالا به‌صورت‌پیش‌فرض با One UI 4.0 برپایه‌ی اندروید ۱۱ اجرا خواهد شد و از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات بهره خواهد برد. افزون‌براین طبق شایعات، این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۷٫۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

پنل پشت گلکسی اس ۲۱ اف ای-۵

قدرت سخت‌افزاری گلکسی S21 FE را احتمالا تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ تأمین خواهد کرد که تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگاباییت UFS 3.1 همراه خواهد بود. برای ثبت تصاویر، انتظار می‌رود که در پنل جلو به دوربین ۳۲ مگاپیکسل و در پنل پشت به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل مجهز باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تصاویر منتشر شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات