ردمی نوت ۱۱ (پوکو M4 Pro 5G) با تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ در گیک‌بنچ فهرست شد

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، شیائومی بار دیگر سخت‌افزارهای بسیار مشابه با نام‌های متفاوت در مناطق مختلف عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، TENAA جزئیات یک گوشی جدید شیائومی را با شماره مدل 21091116AC منتشر کرد و اکنون اولین نتیجه در گیک‌بنچ فهرست شده است. شماره مدل با دو گوشی مرتبط است و حال سؤال این است که آیا این گوشی، ردمی نوت ۱۱ خواهد بود یا پوکو M4 Pro؟

تراشه‌ی با نام رمز MT6833P باید دایمنسیتی ۸۱۰ باشد که در کنار دایمنسیتی ۹۲۰ معرفی شد. این تراشه‌ی ۶ نانومتری دارای دو هسته‌ی Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و شش هسته‌ی A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است که با داده‌های گیک‌بنچ مطابقت دارد. افزون‌براین، یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 و یک مودم 5G (زیر ۶ گیگاهرتز) وجود دارد. شایعات مربوط با ردمی نوت ۱۱ معمولی مطابفت دارد.

این گوشی به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود که تنها پیکربندی فهرست‌شده در TENAA است؛ هرچند که در FCC نسخه‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آزمایش شد. جزئیات بیشتر شامل صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی، باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات و دوربین ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. شایعاتی درباره‌ی دوربین ۵۰ مگاپیکسل نیز درباره‌ی M4 Pro شنیده شده بود.

شماره مدل 21091116AC به‌عنوان ردمی نوت ۱۱ توسط Digital Chat Station، افشاگر معروف شناسایی شد. بااین‌حال، سایر اطلاعات فاش‌شده، این شماره مدل را پوکو M4 Pro نامیده‌اند و دلیلی وجود ندارد که شماره مدل، مربوط به هردو گوشی نباشد. برای مثال پوکو M3 Pro 5G اساسا همان ردمی نوت ۱۰ 5G است و فقط در ظاهر و پیکربندی حافظه تفاوت دارند.

یک گوشی مرتبط با شماره مدل 21091116AG، قطعا با نام پوکو M4 Pro 5G در برخی مناطق به‌بازار عرضه خواهد شد. حرف G در پایان شماره مدل باید به معنای «جهانی» باشد؛ درحالی‌که حرف «C» برای چین است و شیائومی اغلب از نام‌های مختلف برای بازار‌های داخلی و خارجی استفاده می‌کند که ممکن است باعث سردرگمی شود. افزون‌براین‌، با توجه‌به Digital Chat Station، داده‌های فهرست‌شده در TENAA به‌طور صد‌درصد دقیق نیستند که می‌تواند برخی اختلافاتی را به‌عنوان مثال در بخش دوربین داشته باشد.

سری ردمی نوت ۱۱ امروز رونمایی خواهد شد که امیدواریم تاحدودی سردرگمی‌ها را برطرف کند. انتظار می‌رود که پوکو M4 Pro‌ نیز اوایل نوامبر رونمایی شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گزارش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات