ردمی نوت دو نسل در سال عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل ردمی تأیید کرد که در آینده این شرکت دو نسل از دستگاه‌های ردمی نوت را به‌ بازار عرضه خواهد کرد و استراتژی جدید با رونمایی سری ردمی نوت ۱۱ آغاز خواهد شد. ردمی دلیل اینکار را پاسخ به نیاز تمام مشتریان عنوان کرده است.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، ردمی در حال آماده‌شدن برای رونمایی اولین سری ردمی نوت ۱۱ در ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۰) است و اکنون چند روز قبل از معرفی، مدیرکل این برند اطلاعیه مهمی درباره خط‌تولید سری مذکور اعلام کرده است.

به‌گفته لو ویبینگ، مدیر‌کل برند ردمی، این شرکت در آینده قصد دارد دو نسل دستگاه‌های ردمی نوت را عرضه کند. استراتژی جدید پنج‌شنبه هفته جاری، ۶ آبان ۱۴۰۰، با معرفی سری ردمی نوت ۱۱ آغاز خواهد شد.

برخلاف سایر برندها، ردمی استراتژی جدیدش را رسما با دلیل ارائه داده است. مدیراجرایی توضیح می‌دهد که عرضه یک نسل نمی‌تواند نیاز‌های هر کاربر را برآورده کند؛ به‌همین‌دلیل، تصمیم گرفته شد که دو نوع مختلف از مدل‌های سری ردمی نوت در یک سال عرضه شود.

طبق اعلام لو، سری جدید ردمی نوت ۱۱ جانشین سری ردمی نوت ۹ خواهد شد؛ ازاین‌رو، این برند پنج ماه پس از عرضه سری ردمی نوت ۱۰، نسل جدیدی از سری ردمی نوت را معرفی خواهد کرد.

ردمی نوت ۱۰ پرو 5G به‌جای فراهم‌کردن تجربه‌‌ عالی در بخش صفحه‌نمایش و سرعت شارژ، تنها بر عملکرد دستگاه با تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ متمرکز است. ردمی نوت ۱۱ پرو نیز بهبود‌هایی در بخش صفحه‌نمایش و سرعت شارژ خواهد داشت و اولین گوشی هوشمند جهان با بهره‌مندی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ خواهد بود؛ اما عملکرد ضعیف‌تری درمقایسه‌با نسل قبلش خواهد داشت.

به‌عبارت ساده‌تر، ردمی قصد دارد ازاین‌پس با عرضه سری ردمی نوت، تا‌حدممکن به تمام نیازهای مشتریان پاسخ بدهد؛ درنتیجه، عرضه دو نسل از مدل‌های سری ردمی نوت را در سال شاهد خواهیم بود. این یعنی نسل اول بر صفحه‌نمایش و سرعت شارژ و نسل دوم بر عملکرد و تراشه متمرکز خواهد بود.

درپایان، باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست استراتژی جدید سری ردمی نوت در خارج از چین نیز اجرا خواهد شد یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره استراتژی جدید ردمی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات