وجود تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ در سری ردمی نوت ۱۱ تأیید شد

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شیائومی استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ در سری ردمی نوت ۱۱ را تأیید کرد و با انتشار تصاویری از طراحی این دستگاه پرده برداشت.
تبلیغات

شیائومی همچنان جزئیات بیشتری از سری ردمی نوت ۱۱ آینده را به‌اشتراک می‌گذارد که قرار است به‌زودی وارد بازار شود. آخرین اطلاعات منتشرشده درباره تراشه این تلفن هوشمند است. در ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو از دایمنسیتی ۹۲۰، تراشه شش‌نانومتری با دو هسته Cortex-A78 و یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 استفاده شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، این تراشه در بنچمارک AnTuTu v9 بیش از پانصدهزار امتیاز کسب کرده است. گوشی هوشمند جدید شیائومی از محفظه خنک‌کننده بزرگی برای کنترل گرما برخوردار است؛ البته هنوز ابعاد دقیق این بخش گزارش نشده. به نظر می‌رسد قرار است ۲۸ اکتبر بیشتر با این بخش آشنا شویم.

گزار‌ش‌های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو را با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ عرضه می‌کند؛ اما اکنون خود این شرکت رسما تأیید کرده است که این پردازنده در هر دو عضو این خانواده (نسخه معمولی و نسخه پرو) استفاده خواهد شد. در همین حال، انتظار می‌رود نوت ۱۱ پرو پلاس به تراشه دایمنسیتی 1200U مجهز باشد. متأسفانه این برند در‌حال‌حاضر جزئیات دقیق‌تری از این گوشی هوشمند فاش نکرده است.

سپس توجه شیائومی به‌سمت طراحی گوشی معطوف شد. در این تصویر، ردمی نوت ۱۱ پرو در دستان وانگ ای بو، عضو گروه Uniq، دیده می‌شود.

ردمی نوت ۱۱

دو تصویر دیگر نیز وجود دارد که گوشی مذکور را نشان می‌دهند و یکی از عکس‌ها رنگ‌بندی متفاوتی دارد.

پیش‌از‌این، شیائومی فاش کرده بود که این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ ۲٫۱ میکرومتری بهره‌مند خواهد بود. پیکسل‌ها ۰٫۷ میکرومتری هستند؛ اما به‌لطف فناوری ۹ در ۱، آن‌ها در یک پیکسل ۲٫۱ میکرومتری گروه‌بندی می‌شوند تا نور بیشتری دریافت و تصاویر بهتری در سناریوهای خاص ثبت کنند. همچنین، این گوشی به شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود؛ اگرچه ظرفیت باتری هنوز مشخص نیست.

افزون‌براین، انتظار می‌رود سری پرو از صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD و دوربین درون حفره نمایشگر برخوردار باشد. با‌این‌حال، شیائومی تأیید کرد که ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت خود خواهند داشت که ظاهرا با دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه است.

ردمی نوت ۱۰ پرو که اوایل امسال در چین عرضه شد، از تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده می‌کند که از ۹۲۰ قوی‌تر است. باوجوداین‌، مدل‌های جهانی با اسنپدراگون 732G عرضه شدند. همچنین، این تلفن چینی از شارژ سریع ۷۶ واتی، ولی مدل جهانی آن، تنها از ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. کاملا ممکن است تقسیم‌بندی مشابهی برای سری نوت ۱۱ نیز وجود داشته باشد؛ بنابراین، محصولی که در ۲۸ اکتبر معرفی می‌شود، لزوما محصولی نیست که در بازارهای جهانی در‌دسترس باشد.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، شیائومی از چه باتری و تراشه‌ای برای نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ استفاده می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات