مشخصات احتمالی خانواده ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
یکی از افشاگران دنیای فناوری، مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو را در ویبو منتشر کرد.
تبلیغات

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو در اختیار نداریم. البته اخیرا خبری منتشر شده است که بر اساس آن، نسخه پرو این خانواده به شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود. بر اساس اطلاعات منبع جدید و نسبتاً معتبری که در ویبو فعال است، این دو گوشی هوشمند به زمان عرضه بسیار نزدیک هستند و انتظار می‌رود قبل از «روز مجردها» در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) معرفی شوند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این منبع برخی از مشخصات احتمالی این دستگاه‌ها را به اشتراک گذاشته است. بیایید با ردمی نوت ۱۱ پرو شروع کنیم. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش اولد ۱۲۰ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. البته پیکربندی دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده است که دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. گفته می‌شود قیمت این دستگاه‌ها به ترتیب ۱۵۹۹ یوان (حدود ۲۴۸ دلار)، ۱۷۹۹ یوان (حدود ۲۷۹ دلار) و ۱۹۹۹ یوان (حدود ۳۱۱ دلار) است.

اطلاعات فاش شده خانواده ردمی نوت ۱۱ شیائومی

باید به این نکته اشاره کرد که شایعه شارژ ۱۲۰ واتی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، با اطلاعات جدیدی که از این خانواده منتشر شده در تناقض است. طبق خبر جدید، ردمی نوت ۱۱ پرو دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۶۷ وات است. صادقانه بگوییم، این مشخصات به‌روزرسانی معقول‌تری نسبت به ردمی نوت ۱۰ پرو فعلی با شارژ ۳۳ واتی محسوب می‌شود و همچنین اطلاعات گفته‌شده کاملاً با ردمی نوت ۱۰ پرو انحصاری چین مطابقت دارد. سایر مشخصات ذکرشده شامل بلندگوهای استریو JBL و پشتیبانی از NFC می‌شود. ردمی نوت ۱۱ پرو دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن چند لنز کمکی حضور خواهند داشت؛ اما متأسفانه هنوز اطلاعات آن‌ها فاش نشده است. در ضمن، باید منتظر یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه بود.

حال سراغ نسخه معمولی این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۱ برویم. گفته می‌شود این دستگاه دارای صفحه‌نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و همچنین در آن از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده شده است که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی خواهد شد. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۱۱۱۱ یوان (حدود ۱۸۶ دلار) و ۱۵۹۹ یوان (حدود ۲۴۸ دلار) اعلام شده است. ردمی نوت ۱۱ مانند برادر بزرگ‌تر خود دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود این دستگاه یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خود و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. البته هنوز اطلاعات این بخش به‌طور کامل فاش نشده است.

نظر شما همراهان زومیت درباره خانواده ردمی نوت ۱۱ شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات