شیائومی ۱۲ احتمالا حفره‌ی صفحه‌نمایش کوچک‌تر و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی بالایی خواهد داشت

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات منتشرشده، انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی بالا، حفره‌ی کوچک‌تر صفحه‌نمایش برای میزبانی دوربین سلفی و حاشیه‌های کم‌تر لبه‌های پایین عرضه شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۲ تا سال آینده‌ی میلادی عرضه شود و اکنون در گزارشی از گیزموچاینا و به‌لطف افشاگر معروف، Digital Chat Station اطلاعاتی از این گوشی منتشر شده است. به‌گفته‌ی این افشاگر، گوشی آینده‌ی شیائومی با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی بالا و حفره‌ی کوچک‌تر صفحه‌نمایش برای میزبانی دوربین سلفی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی طی سال‌های مختلف به‌طورمداوم تلاش‌هایی برای کاهش انداره‌ی حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمندش انجام داده است و نتیجه‌ی این تلاش را بی‌شک در سری می میکس (Mi Mix) شاهد بودیم. سری پرچم‌دار Mi که اکنون این پسوند حذف شده است، سهم قابل توجهی در کاهش حاشیه‌ داشته‌اند. بنابراین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی بالا تنها می‌تواند بدین معنی باشد که این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای اصلاح بیشتر حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش برای افزایش بیشتر نسبت صفحه‌نمایش است. از طرفی دیگر شاید شاهد کاهش حاشیه‌های لبه‌های پایین برای مطابقت با اندازه‌ی حاشیه‌های کناری باشیم.

افزون‌براین، افشاگر مذکور اشاره کرد که گوشی پرچم‌دار آینده دارای طراحی لبه‌های خمیده و حفره‌ی کوچک‌تری در مقایسه با سری می ۱۱ (Mi 11) خواهد داشت. چندی پیش نیز همین افشاگر اعلام کرده بود که شیائومی ۱۲ احتمالا در پنل پشت به سه حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

از جوانب دیگر انتظار می‌رود پرچم‌داران سری ۱۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ کوآلکام آینده استفاده کنند. این دستگاه همچنین احتمالا دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۰۰ وات خواهد بود. هنوز شیائومی هیچ جزئیات رسمی درباره‌ی سری ۱۲ منتشر نکرده است؛ بنابراین تمام موارد فوق در حد شایعه هستند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی شایعات منتشر شده شیائومی ۱۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات