سری 12 شیائومی احتمالا به سه دوربین ۵۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
افشاگری معروف به‌ نام Digital chat station اعلام کرده است که سری ۱۲ شیائومی احتمالا در پنل پشت از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، جزئیات احتمالی جدیدی درباره دوربین‌های سری شیائومی ۱۲ منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده این شرکت در پنل پشتی به سه حسگر ۵۰ مگاپیکسل مجهز باشند.

این اخبار را افشاگر معروف، Digital chat station، در ویبو منتشر کرده است. طبق پست افشاگر یادشده شیائومی قصد دارد گوشی‌ هوشمندش را با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی عرضه کند که متشکل از حسگر اصلی بزرگ همراه با لنز وضوح بالا و زاویه دید بسیار گسترده و یک دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا است. گزارش جدید مطابق با گزارش قبلی درباره شیائومی ۱۲ است که گفته شده بود از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

این افشاگر همچنین افزود که دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی قرار است در دو سری پرچم‌دار عرضه شود. انتظار می‌رود سایر پرچم‌داران نظیر سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از این حسگر‌ها بهره ببرند. بنابراین، در سری ۱۲ شیائومی می‌توان انتظار داشت که حداقل مدل پرچم‌دار از این سیستم دوبین فوق‌العاده برخوردار باشد. از دیگر مشخصات احتمالی سری پرچم‌دار شیائومی می‌توان به تراشه‌‌ اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۱۰۰ وات اشاره کرد. ناگفته نماند گزارش مذکور هنوز تأیید نشده است؛ بنابراین، نمی‌توان رسما به آن بسنده کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره این شایعه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات