شیائومی میکس فولد و میکس 4 را با تخفیف ویژه‌ به‌ فروش می‌رساند

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
برای جشنواره‌‌ی خرید Double Eleven که در تاریخ ۲۰ آبان در چین آغاز خواهد شد، شیائومی تخفیف‌های ویژه‌ای برای شیائومی میکس فولد، میکس ۴، شیائومی ۱۱ پرو، شیائومی ۱۱ و شیائومی ۱۰ اس در نظر گرفته است.
تبلیغات

جشنواره خرید Double Eleven در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) در چین آغاز خواهد شد و بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در چین پیش از این رویداد گوشی‌های جدید و تخفیف‌های ویژه‌ای برای دستگاه‌های خود ارائه می‌دهند. به گزارش گیزموچاینا، شیائومی با انتشار پستی در ویبو تخفیف‌های گسترده‌ای برای گوشی‌های هوشمندش مانند شیائومی میکس فولد، میکس ۴، شیائومی ۱۱ پرو، شیائومی ۱۱ و شیائومی ۱۰ اس در نظر گرفته است.

می میکس فولد ابتدا با قیمت ۹۹۹۹ یوآن (حدود ۱۵۳۶ دلار) در چین عرضه شد و اکنون با کاهش قیمت ۲۵۰۰ یوآن (حدود ۳۹۰ دلار)، به قیمت ۷۴۹۹ یوآن (حدود ۱۱۷۲ دلار) در دسترس خواهد بود. میکس فولد اولین گوشی تاشوی شیائومی محسوب می‌شود که به پنل AMOLED اصلی ۸٫۰۱ اینچی با رزولوشن ۱۸۶۰ در ۲۴۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز شده است و در بخش خارجی صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد.

می میکس فولد / Mi Mix Fold شیائومی در حالت افقی از پشت و جلو

قدرت سخت‌افزاری میکس فولد را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین می‌کند که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است. این گوشی تاشو در پنل جلو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل را میزبانی می‌کند و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل تله‌فوتو یا ماکرو با فناوری لنز مایع و دوربین ۱۳ مگاپیکسل اولتراواید تشکیل شده است. وظیفه‌ی تأمین انرژی میکس فولد را باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بر عهده دارد. در بخش امنیت، حسگر اثر انگشت کنار گوشی تعبیه شده است.

شیائومی میکس ۴ با قیمت ۴۹۹۹ یوآن (حدود ۷۸۲ دلار) عرضه شده بود و در حال حاضر با کاهش قیمت ۸۰۰ یوآن (حدود ۱۲۵ دلار) در طول جشنواره خرید Double Eleven در چین با قیمت ۴۱۹۹ یوآن (حدود ۶۵۷ دلار) فروخته می‌شود. میکس ۴ اولین گوشی هوشمند این شرکت با فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش است.

معرفی میکس ۴ شیائومی

میکس ۴ از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ +AMOLED FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل زیر صفحه‌نمایش و دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده می‌کند. باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. میکس فولد و میکس ۴ منحصراً در چین موجود هستند.

شیائومی ۱۱ پرو یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند مخصوص بازار چین است که با کاهش قیمت روبه‌رو شده. قیمت این گوشی در ابتدا از ۴۴۹۹ یوآن (حدود ۷۰۳ دلار) شروع شده بود؛ اما در حال‌ حاضر با قیمت ۳۹۹۹ یوآن (حدود ۶۲۵ دلار) در دسترس علاقه‌مندان است.

نمای سه رخ می 11 پرو / Mi 11 Pro شیائومی سه رنگ

قیمت شیائومی ۱۱ و شیائومی ۱۰ اس نیز ۳۰۰ یوآن (حدود ۴۷ دلار) کاهش پیدا کرده است. این گوشی‌ها در ابتدا با قیمت ۳۷۹۹ یوآن (حدود ۵۹۴ دلار) و ۲۹۹۹ یوآن (حدود ۴۶۹ دلار) به‌ فروش می‌رسیدند و شیائومی در جشنواره‌ی Double Eleven، قیمت آن‌ها را به ترتیب به ۳۴۹۹ یوآن (حدود ۵۴۷ دلار) و ۲۶۹۹ یوآن (حدود ۴۲۲ دلار) کاهش داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات