فناوری Real Tone؛ تلاش گوگل برای تبدیل پیکسل ۶ به بهترین دوربین گوشی هوشمند جهان

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
فناوری جدید Real Tone به دوربین پیکسل ۶ اجازه می‌دهد بتواند با دقت بیشتری رنگ‌های پوست و مدل‌های موی مختلف را تشخیص دهد.
تبلیغات

ماه می در گوگل I/O، سمیر سمت، نایب‌رئیس اندروید، از ساخت دوربینی برای دستگاه‌های پیکسل با توانایی تشخیص بهتر نژادها، مدل‌های موی غیرسفیدپوست و رنگ‌های پوست تیره‌تر خبر داد. حال، امشب گوگل تأیید کرد که دوربین‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو از این فناوری پشتیبانی می‌کنند؛ فناوری‌ای که با نام Real Tone شناخته می‌شود.

به‌گزارش انگجت، گوگل با «مجموعه متنوعی از سازندگان و عکاسان متخصص» برای تنظیم الگوریتم‌های جدید دوربین خود، ازجمله تنظیم خودکار وایت بالانس، اکسپوژر خودکار و... همکاری کرده است. به‌گفته اهالی مانتین‌ویو، هدف این است که اطمینان حاصل شود دوربین و محصولات تصویری گوگل برای همه افراد با هر رنگ پوستی کار می‌کنند. با‌‌توجه‌‌‌به اینکه مصرف‌کنندگان گوگل همیشه افرادی با رنگ پوست‌های مختلف هستند و گوشی هوشمند جدید این شرکت ششمین نسل پیکسل است، افزودن چنین ویژگی به این دستگاه اتفاقی خوشایند به‌نظر می‌رسد.

فناوری Real Tone در دوربین‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو تعبیه شده و راهی برای غیرفعال‌کردن آن وجود ندارد. درحالی‌که این نرم‌افزار ابتدا در دستگاه‌های پیکسل فعال می‌شود، سمت ماه می اعلام کرد گوگل متعهد است راه‌حل‌های فراگیرش را با اکوسیستم گسترده‌تر اندروید به‌اشتراک بگذارد.

گوگل ابراز امیدواری کرد که دوربین‌های پیکسل ۶ تفاوت‌های ظریف رنگ‌های مختلف پوست را برای همه افراد درک می‌کند. به‌طورکلی، به‌روز‌رسانی‌های دوربین پیکسل ۶ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه عکس‌ها در همه موارد جذاب به‌نظر برسند؛ ویژگی‌ای که همه آن را دوست خواهند داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره فناوری Real Tone گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات