گوشی‌های جدید ردمی به‌زودی معرفی خواهد شد

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات ثبت شد در وب‌سایت‌های چینی تاییده‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود ردمی به‌زودی از گوشی‌های هوشمند جدیدش رونمایی کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود ردمی در روزهای آینده چند گوشی هوشمند جدید برای بازار چین عرضه کند. این دستگاه‌های جدید هم‌اکنون در وب‌سایت‌های مربوط به دریافت تاییده‌های مختلف دیده شده‌اند. دو تن از مدیران این برند نیز رسما از معرفی محصولات جدید این شرکت خبر دادند.

به گزارش گیزموچاینا، شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین، محصولات جدید خود را برای ارائه در جشنواره‌ی خرید «روز مجردها» در این کشور آماده کرده‌اند. بدین ترتیب جای تعجب نیست که ردمی نیز محصولات جدیدی برای این جشنواره معرفی کند.

وانگ‌ تنگ توماس، مدیر محصول ردمی و لو ویبینگ مدیر کل ردمی، دستگاه‌های بعدی این برند را اعلام کردند که شامل مدل‌های جدیدی از سری ردمی نوت است.

این احتمال وجود دارد که گوشی‌های جدید این شرکت با عنوان سری ردمی نوت ۱۱ معرفی شوند. در واقع مشخصات مربوط به دو مدل ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو ساعاتی قبل فاش شده است.

این احتمال وجود دارد که محصولات مورد اشاره در کنار معرفی ردمی K40s معرفی شوند. گفته شده که این محصول مدل به‌روز شده‌ی ردمی K40 است که آن را با نام شیائومی 11T نیز می‌شناسیم. مهم‌ترین قابلیت این گوشی، پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات و نمایشگر دالبی‌ویژن آن است. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه تا سه‌‌ به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت کند.

به‌نظر شما شرکت ردمی چه محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات