شایعه: ردمی K40s ارزان‌ترین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، ردمی در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از سری ردمی K40s است و فروش این گوشی‌های هوشمند از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.
تبلیغات

یک منبع داخلی با نام مستعار «دیجیتال چت استیشن»، ادعا کرده است که ردمی K40s با شماره مدل K11T در چین عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به بلندگوهای استریو JBL، صفحه‌نمایش اولد تخت، دوربین سلفی در پانچ‌هول، سنسور اثر انگشت جانبی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

به گزارش گیزچاینا، اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که سری ردمی K40s گواهی 3C را در ماه سپتامبر دریافت کرده‌ است. این سری گوشی‌های ردمی شامل سه مدل است که از شارژ سریع ۳۳، ۶۷ و ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

مدل پایه‌ی این محصول از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد و تراشه‌ی مدل میان‌رده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. نسخه‌ی پرو ردمی K40s احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد. منبع این خبر همچنین اعلام کرده است که این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی به‌جای MIUI از رابط کاربری اختصاصی استفاده خواهد کرد

فعالیت ردمی به‌عنوان برند فرعی مستقل از ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد. البته قرار نیست فعالیت ردمی از شیائومی فاصله بگیرد و این دو شرکت روابط نزدیک خود را حفظ خواهند کرد و آمار فروش هر دو برند با هم جمع خواهد شد؛ اما به‌ نظر می‌رسد ردمی به‌ دنبال ایجاد یک برند متفاوت است.

تفاوت دو شرکت مورد اشاره در بخش نرم‌افزار است. دیجیتال چت استیشن اعلام کرده که MIUI در دستگاه‌های ردمی از قابلیت‌های متفاوتی نسبت به گوشی‌‌های برند شیائومی بهره خواهد برد. این منبع در مورد جزئیات این موضوع هیچ توضیحی ارائه نکرده و فقط به تفاوت‌های بصری بین رابط کاربری محصولات سری ردمی و شیائومی اشاره داشته است. عملکرد MIUI در گوشی‌های هر دو برند یکسان خواهد بود؛ اما انیمیشن‌ها، نمادها و سایر عناصر رابط گرافیکی در آن‌ها تفاوت خواهد داشت.

البته هنوز مشخص نشده است که تغییرات اشاره‌شده چه زمانی در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند ردمی اعمال خواهد شد. احتمالا این فرایند به‌تازگی آغاز شده و اجرای ایده‌ها به زمان نیاز دارد. شاید با انتشار MIUI 13، شاهد اعمال اولین تغییرات بصری در رابط کاربری ردمی باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات