همکاری سامسونگ با کارگردان‌ها برای نشان دادن قدرت گلکسی S21 اولترا

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای به رخ کشیدن توانمندی فیلم‌برداری دوربین گلکسی S21 اولترا، با کارگردان‌های فیلم همکاری می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرد با کارگردان‌های فیلم همکاری می‌کند تا توانمندی دوربین‌های سامسونگ گلکسی S21 اولترا را به نمایش بگذارد. این شرکت همکاری خود با جو رایت، کارگردان فیلم بریتانیایی که به خاطر کار روی آثار «غرور و تعصب» و «کفاره» مشهور است، علنی کرد.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این کمپین با Princess & Peppernose به کارگردانی جو رایت آغاز می‌شود. این فیلم موزیکال از رقص لایو اکشن و عروس‌گردانی استفاده می‌کند و تمام صحنه‌ها توسط سامسونگ گلکسی S21 اولترا ضبط شده‌اند.

فیلم سامسونگ با گلکسی S21 اولترا

فیلم‌بردار Princess & Peppernose گفت:

ما تصمیم گرفتیم از یک لنز وایدتر استفاده کنیم؛ کاری که پیش‌تر هرگز انجام نداده بودیم. … حرکت در نمای نزدیک با همان لنزی که برای عکس‌های وایدتر استفاده می‌کردیم، به فیلم ظاهر و حسی بسیار خاص می‌داد؛ نوعی کیفیت توهم آمیز شبح‌وار. این سبک ما را به زمان فیلم‌برداری با Super 8 برد.

فیلم دیگری که قرار است با گوشی‌های گلکسی ضبط شود، از کارگردان چینی «شا مو» استفاده می‌کند که برای ساخت فیلم‌های Love Will Tear Us Apart و My Huckleberry Friends معروف شده است. وی از گلکسی S21 اولترا 5G برای فیلم‌برداری از فیلم Kids of Paradise استفاده کرد. این فیلم نگاهی شاعرانه به درگیری‌های کودکان در یک مدرسه کوچک در حومه شهر است. برای ثبت داستان، شا مو به حالت کارگردان (Director’s Mode) گلکسی S21 تکیه کرد. این حالت فوق‌العاده برای ضبط سه صحنه مختلف به‌طور هم‌زمان برای تجربه فیلم‌برداری بصری و تقریباً حرفه‌ای طراحی شده است.

فیلم سامسونگ با گلکسی S21 اولترا

سامسونگ قصد دارد همکاری خود را با تعداد بیشتری از کارگردان‌های فیلم در سراسر جهان ادامه دهد تا همچنان دوربین‌ اصلی گوشی‌های هوشمند خود را به نمایش بگذارد. هر دو فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در کره جنوبی که قرار است این ماه برگزار شود، اکران خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات