تصاویر رندر باکیفیت گلکسی A13 5G سامسونگ منتشر شد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر منتشرشده در رنگ مشکی و سفید، طراحی دقیق گلکسی A13 5G را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.
تبلیغات

به گزارش جیاسامآرنا، گفته می‌شود سامسونگ گلکسی A13 5G را به‌عنوان به‌صرفه‌ترین گوشی این شرکت با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G در ابتدای سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. به لطف افشاگران معروف، OnLeaks و Zouton، تصاویر رندر باکیفیتی منتشر شده است که طراحی دستگاه را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی A13 5G از زوایای جلو و پشت

اینکه گلکسی A13 5G دارای بدنه‌ی پلاستیکی است، شاید برای هیچ‌کس تعجب‌آور نباشد. نکته‌ی جالب این است که در اطراف دوربین هیچ برجستگی وجود ندارد و همه‌ی حسگرها مستقل از یکدیگر قرار گرفته و ظاهری متمایز ایجاد کرده‌اند.

رندر گلکسی A13 5G‌ از نمای پشت

با توجه به‌ اینکه گلکسی A13 5G‌ به صفحه‌نمایش ۶٫۴۸ اینچ IPS LCD مجهز خواهد شد، حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه قرار خواهد گرفت و خبر خوب این است که صفحه‌نمایش آن رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه خواهد داد. از دیگر مشخصات این گوشی مقرون‌به‌صرفه می‌توان به تراشه‌ی دایمنیستی ۷۰۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل f/2.0، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسل f/2.2 و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل اشاره کرد. انرژی گلکسی A13 5G را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۲۵ وات تأمین خواهد کرد و در نسخه‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

لبه‌ی پایینی گلکسی A13 5G

انتظار می‌رود این دستگاه در ایالات متحده و کانادا با قیمت ۲۹۰ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و آبی به‌ فروش برسد. دو تصویر رندر فوق رنگ‌های مشکی و سفید را نشان می‌دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی A13 5G با مشخصات فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات