عرضه سری جدید هواوی نوا در ۲۱ اکتبر

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های جدید سری هواوی نوا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند.
تبلیغات

ماه گذشته، هواوی تأیید کرد که ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) رویدادی در وین اتریش برگزار می‌کند. در آن زمان، گمانه‌زنی شد که ممکن است این شرکت سری هواوی P50 را برای بازارهای جهانی معرفی کند؛ اما به‌تازگی تأیید شده است که در رویداد آینده شاهد ورود سری جدید گوشی‌های هوشمند نوا (Nova) خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد این شرکت ممکن است در رویداد مذکور گوشی‌های Nova 8i و Nova 9 را عرضه کند؛ گوشی‌هایی که تابه‌حال شایعات مختلفی از آن‌ها منتشر شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، هواوی Nova 8i گوشی کاملا جدیدی نیست؛ زیرا جولای گذشته در مالزی رونمایی شد. این محصول به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ مجهز است. تراشه اسنپدراگون ۶۶۲، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و مجموعه دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید هواوی است.

نوا هواوی

ممکن است Nova 8i در یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۳۴۹ یورو (۴۰۴ دلار آمریکا) در اروپا عرضه شود. ماه سپتامبر، هواوی در چین Nova 9 را رونمایی کرد و انتظار می‌رود همان دستگاه ۲۱ اکتبر با نام جدید Nova 8i در اروپا عرضه شود.

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و مجموعه دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

نوا هواوی

Nova 9 از نسخه 4G اسنپدراگون 778G، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع ۶۶ واتی و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی در اروپا با قیمت ۵۴۹ یورو (۶۳۵ دلار) عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات