شایعه: سری میت ۵۰ هواوی سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رفت سری میت ۵۰ هواوی تا این تاریخ به بازار عرضه شده باشد؛ اما بر اساس شایعات، رونمایی رسمی از این سری به اوایل سال آینده موکول شده است.
تبلیغات

هواوی که از زمان اعمال تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات مختلفی روبه‌رو بوده است، در اوایل سال ۲۰۲۱ موفق شد گوشی هوشمند پرچم‌داری در قالب سری پی ۵۰ معرفی و روانه‌ی بازار کند.

به گزارش گیزموچاینا، این شرکت در حال آماده‌سازی سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار میت در چین است. انتظار می‌رفت سری میت تا این لحظه وارد بازار شده باشد؛ اما رونمایی از سری مذکور به اوایل سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

چندی پیش شایعه‌ای مبنی بر لغو سری میت ۵۰ هواوی اعلام شد؛ اما اکنون کارشناس چینی مدعی شده است که عرضه‌ی سری مذکور لغو نشده و همچنین جزئیات اصلی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

طبق ادعای کارشناسی چینی، سری میت ۵۰ هواوی در نیمه‌ی اول سال آینده رونمایی خواهد شد. از طرفی دیگر، برخی گزارش‌‌ها نشان می‌دهد که زمان رونمایی این سری پایان سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ خواهد بود.

طبق گزارش‌های منتشرشده، هواوی در سری میت ۵۰ از تراشه 4G اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد. طبق گزارش‌های قبل، این سری به صفحه‌نمایش LTPO، فناوری که در سری آیفون ۱۳ پرو شاهد آن هستیم، مجهز خواهد شد. استفاده از این صفحه‌نمایش می‌تواند بدین معنی باشد که سری میت ۵۰ از نرخ نوسازی تطبیقی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

احتمال دارد میت ۵۰ هواوی در صورت نبود شبکه‌ی تلفن همراه از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی کند. طبق گزارش، هواوی سیستم ماهواره‌ای Beidou را انتخاب کرده و به همین دلیل، عرضه‌ی پرچم‌دار آینده‌‌اش را به تعویق انداخته است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سری میت ۵۰ با مشخصات اصلی فوق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات