ساعت هوشمند Xiaomi Mibro Lite با قیمت مقرون‌به‌صرفه و حاشیه‌های باریک روانه بازار شد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Mibro Lite با قیمت مقرون‌به‌صرفه و امکانات مناسب عرضه می‌شود.
تبلیغات

میبرو، شرکت زنجیره‌ای اکولوژیکی شیائومی، ساعت هوشمند دیگری با نام Mibro Lite عرضه کرده است. ساعت مچی مذکور به صفحه‌نمایش ۱٫۳ اینچی امولد مجهز است که در بدنه ۴۳ میلی‌متری قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند Mibro Lite حاشیه‌های باریکی دارد و صفحه‌نمایش آن با شیشه 2.5D محافظت می‌شود.

به‌گزارش گیزموچاینا، قیمت Mibro Lite نسبتا مقرون‌به‌صرفه است؛ درحالی‌که هنوز ظاهر مدرنش را با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد. قیمت این گجت کمتر از ۶۰ دلار است و گواهی IP68 محافظت دربرابر گردوغبار و آب دارد و باتری آن ۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی است.

این ساعت با هر بار شارژ کامل هشت روز کار خواهد کرد. وزن Mibro Lite تقریبا ۴۸ گرم و ضخامتش ۹٫۸ میلی‌متر است. این ساعت هوشمند از سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی بهره‌مند است. باید به این نکته نیز توجه کرد که اگر سنسور به‌طور ۲۴ ساعته فعال باشد، باتری ساعت هوشمند برای مدت زیادی دوام نمی‌آورد.

mibro lite

همچنین، Mibro Lite می‌تواند سطح SpO2 را ردیابی و کیفیت خواب را ارزیابی کند. درضمن، این ساعت می‌تواند به‌عنوان شاتر دوربین از راه دور و دستگاهی برای پخش موسیقی استفاده شود. Mibro Lite با دستگاه‌های اندرویدی و سیستم‌عامل iOS ازطریق برنامه Mibro سازگار می‌شود.

mibro lite

ساعت هوشمند Mibro Lite در AliExpress با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار دردسترس است. همچنین، می‌توانید این ساعت هوشمند را با پنج بند ساعت اضافی با قیمت ۶۲٫۵۴ دلار تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات