شایعه: شیائومی در حال ارتقای جزئی می میکس فولد است

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود تغییرات در نسخه‌ی بهبودیافته‌ی می میکس فولد، شامل افزایش نرخ نوسازی، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات و دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش است.
تبلیغات

اولین گوشی هوشمند تاشوی شیائومی با نام می میکس فولد (Mi Mix Fold) در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰) روانه‌ی بازار چین شد و فقط در آنجا قابل خریداری است. با توجه به‌ اینکه هنوز خبری از عرضه‌ی می میکس فولد در بازار‌های بین‌المللی نیست، در گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا آمده که این شرکت در حال ارتقای جزئی این گوشی تاشو است.

با این تفاسیر نمی‌توان گفت تاشوی بعدی شیائومی، یعنی فولد ۲ در راه است. چون درواقع این گوشی همان می میکس فولد خواهد بود و فقط در برخی موارد بهبود‌هایی خواهد داشت که مربوط به صفحه‌نمایش و نرخ نوسازی می‌شود. نسخه‌ی بهبودیافته‌، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز در صفحه‌نمایش داخلی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در صفحه‌نمایش خارجی خواهد داشت. این در حالی است که نسخه‌‌ی اصلی نرخ نوسازی ۶۰ هرتز در صفحه‌نمایش داخلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز در صفحه‌نمایش خارجی دارد.

می میکس فولد / Mi Mix Fold شیائومی نمای جلو و پشت طرح رندر

در نسخه‌ی بهبود‌یافته شاهد دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش خواهیم بود؛ اما هنوز مشخص نیست این دوربین زیر کدام صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. فرض می‌کنیم دوربین سلفی، زیر صفحه‌نمایش داخلی قرار دارد که در میکس فولد اصلی اصلا دوربین سلفی در این قسمت وجود نداشت.

به‌ نظر می‌رسد میکس فولد جدید از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت با شارژ سریع ۱۲۰ وات (شارژ سریع ۶۷ وات در میکس فولد اصلی) پشتیبانی خواهد کرد. نکته‌ی جالب توجه این است که ظرفیت باتری مدل جدید در مقایسه با مدل اصلی، ۲۰ میلی‌آمپر‌ ساعت کاهش پیدا کرده است.

موارد فوق تغییراتی هستند که به میکس فولد جدید اضافه خواهد شد. این تغییرات به شیائومی کمک خواهد کرد با سایر شرکت‌های چینی و سامسونگ (اگر شیائومی میکس فولد را در بازار خارج از چین به‌ فروش برساند) به رقابت بپردازد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی میکس فولد شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات