رندرهای سه‌بعدی گوشی تاشو گوگل پیکسل منتشر شد

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
لتزگودیجیتال با همکاری هنرمندی به‌نام وقارخان (Waqar Khan) چند رندر سه‌بعدی بسیار زیبا از گوشی هوشمند تاشو گوگل پیکسل منتشر کرده است. بر‌‌اساس شایعات، این محصول تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.
تبلیغات

گوگل به‌زودی گوشی‌های سری پیکسل ۶ را با نسخه پایدار اندروید ۱۲ معرفی خواهد کرد. برخی منابع اعلام کرده‌اند اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود این محصول به یک نمایشگر تاشو داخلی مجهز باشد. لتزگودیجیتال با همکاری هنرمندی به‌نام وقارخان و با استفاده از پتنت‌های ثبت‌شده گوگل و نیز سبک طراحی گوشی‌های سری پیکسل ۶ چند رندر سه‌بعدی بسیار زیبا از این محصول منتشر کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، این رندرها به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ بی‌شباهت نیست. دوربین سلفی در این محصول در پانچ‌هول گوشه نمایشگر بیرونی قرار داده شده است. لتزگودیجیتال اعلام کرده است که صفحه‌نمایش بیرونی گوشی تاشو گوگول حاشیه‌های زیادی خواهد داشت که این موضوع در رندرهای منتشر‌شده در این وب‌سایت دیده می‌شود.

با باز‌کردن گوشی مذکور، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این دستگاه در‌دسترس کاربر خواهد بود. یک دوربین سلفی دیگر نیز در گوشه سمت راست نمایشگر داخلی پیکسل فولد تعبیه شده است. لولای این محصول از طراحی شبیه به لولای گوشی‌های تاشو سامسونگ بهره می‌برد.

پیکسل فولد گوگل

به‌یاد داشته باشید که این رندرها بر‌‌‌اساس تصورات طراح آن خلق شده است و شاید مدل واقعی پیکسل فولد گوگل از نظر ظاهری با این تصاویر تفاوت داشته باشد. با‌‌توجه‌‌به اطلاعات ثبت‌‌شده در پتنت گوگل، گوشی تاشو این شرکت از مکانیزم لولای چند‌محوره بهره خواهد برد. در توضیحات ۵۸ صفحه‌ای این پتنت، روش کارکرد مکانیزم پیشرفته این لولا ارائه شده است. این بخش از گوشی تاشو گوگل به‌نحوی طراحی شده که هنگام تاشدن، چین‌خوردگی وسط نمایشگر به‌ حداقل برسید.

پیکسل فولد گوگل

در پتنت گوگل، به یک نمایشگر داخلی تاشو اشاره شده است که به رندرهای جدید این محصول شباهت دارد. با باز‌کردن این دستگاه، ابعاد این محصول درست به اندازه یک تبلت خواهد شد؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان انتظار داشت که گوگل از این سبک در طراحی پیکسل فولد استفاده کند. کدنام این گوشی تاشو که اوایل سال جاری مشخص شد، Passpost است. طبق اعلام منابع خبری، انتظار می‌رود پیکسل فولد تا اواخر سال جاری رسما معرفی شود.

پیکسل فولد گوگل

سال ۲۰۱۹، یکی از بلاگرها اولین خبر مرتبط با این گوشی هوشمند را منتشر کرد. در شایعه‌ها و خبرهای اخیر اعلام شده است که پیکسل فولد به نمایشگر اولد LTPO و دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد؛ اما هنوز نمی‌توان در‌این‌باره با اطمینان نظر داد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره گوشی تاشو گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات