شایعه: تولید گلکسی اس 22 به‌مراتب بیشتر از مدل‌های دیگر خواهد بود

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بیش از نیمی از تولیدات سری گلکسی اس 22 سامسونگ به نسخه‌ی استاندارد سری اختصاص خواهد یافت.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد طبق عادت گذشته‌ی خود، سه پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس را معرفی کند. تاکنون اطلاعاتی بسیاری از مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ منتشر شده است که شامل مشخصات سخت‌افزاری، طراحی ظاهری و حتی ویژگی‌های نرم‌افزاری آن می‌شود.

شرکت کره‌ای در نظر دارد به‌زودی محصولاتی از جمله گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا را معرفی کند که البته گزارش GizmoChina اطلاعات جالبی از برنامه‌های سامسونگ در اختیارمان قرار می‌دهد. در گزارشی آمده است که تمرکز اصلی شرکت کره‌ای در تولید نسخه‌ی استاندارد خواهد بود؛ به صورتی که بیش از نیمی از محصولات تولیدشده از سری گلکسی اس ۲۲ را نسخه‌ی استاندارد تشکیل خواهد داد.

اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، ۵۰ الی ۶۰ درصد از مدل‌های تولیدشده از سری گلکسی اس ۲۲ را مدل استاندارد سری تشکیل خواهد داد. گلکسی اس ۲۲ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی با سخت‌افزاری تقریبا ضعیف‌تر خواهد بود. گفته می‌شود گلکسی اس ۲۲ برخلاف مدل اولترا که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده می‌کند مجهز به اسنپدراگون ۸۹۵ خواهد شد و صفحه‌نمایشی به‌مراتب کوچک‌تر از مدل‌های دیگر سری خواهد داشت که در نتیجه، به داشتن قیمت ارزان‌تر از گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا ختم خواهد شد.

این ویژگی‌های سخت‌افزاری به گلکسی اس ۲۲ کمک خواهد کرد که فروش بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر سری تجربه کند و گویا سامسونگ به همین منظور تولید آن را نسبت به مدل‌های دیگری سری افزایش داده است. گفته می‌شود ۲۰ درصد از تولید سری گلکسی اس ۲۲ به مدل گلکسی اس ۲۲ پلاس تعلق خواهد گرفت و بین ۲۰ الی ۳۰ درصد به گلکسی اس ۲۲ اولترا اختصاص خواهد یافت.

آمار به‌صورت دقیق به مقدار تولید مدل‌های سری گلکسی اس ۲۲ اشاره ندارد و درواقع تخمینی است؛ اما با در نظر گرفتن فروش مدل‌های پیشین سری گلکسی اس، می‌توان گفت سران شرکت کره‌ای در حجم تولید مدل‌های سری گلکسی اس ۲۲ اقدام درستی انجام داده‌اند. در واقع اگر فروش محصولات قبلی سری پرچم‌دار گلکسی اس را در نظر بگیریم، شانس موفقیت گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا نسبت به مدل اس ۲۲ پلاس بیشتر خواهد بود و فروش بهتری تجربه خواهند کرد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا علاوه بر طرفداران سری گلکسی اس می‌تواند نظر طرفداران سری نوت را نیز به خود جلب کند؛ زیرا تلفیقی از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا با پرچم‌داران سری گلکسی نوت خواهد بود؛ سخت‌افزار در خور توجه به همراه ویژگی‌هایی ازجمله قلم استایلوس باعث خواهند شد کاربران و طرفداران شرکت کره‌ای به سراغ خرید جدیدترین دستاورد سری گلکسی اس بروند.

در مورد تولید گلکسی اس ۲۲ باید در نظر داشت که چنین اقدامی در نوع خود برای اولین بار رخ می‌دهد. درواقع سامسونگ تاکنون چنین حجم تولیدی به مدلی از سری گلکسی اس اختصاص نداده است؛ برای مثال مدل استاندارد سری گلکسی اس ۲۰ در حدود ۴۰ درصد از تولید انبوه را به خود اختصاص می‌داد و البته تولید گلکسی اس ۲۰ پلاس (در حدود ۴۵ درصد) بیشتر از مدل استاندارد بود. گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۵ درصد از تولید انبوه را به خود اختصاص می‌داد.

این آمار در سری گلکسی اس ۲۱ دستخوش تغییراتی شد؛ به این صورت که مدل استاندارد سری در حدود ۴۰ درصد از تولید انبوه را تشکیل می‌داد و گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا هر یک ۳۰ درصد از تولید انبوه را شامل می‌شد؛ اما اگر گزارش‌های منتشرشده را در نظر بگیریم، بیش از ۵۰ درصد از تولید انبوه سری گلکسی اس ۲۲ به مدل استاندارد اختصاص خواهد یافت و ۲۰ الی ۳۰ درصد به گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا تعلق خواهد گرفت.

برخی از رسانه‌ها معتقد هستند که علت چنین اقدامی علاوه بر استقبال از مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ می‌تواند کمبود تراشه باشد. درواقع سامسونگ برای اینکه به مشکل کمبود تراشه برخورد نکند چنین برنامه‌ای برای تولید مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ اگر مدل‌های سری گلکسی اس ۲۲ روانه‌ی بازار ایران شوند، کدام یک از آن‌ها را انتخاب خواهید کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات