ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی با قیمت پایه‌ی ۱۹۰ دلار معرفی شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت ۱۰ لایت که در حقیقت ردمی نوت ۹ پرو با نام تجاری جدید است، صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ +FHD و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و با قیمت پایه‌ی ۱۹۰ دلار در هند به‌ فروش می‌رسد.
تبلیغات

سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی حداقل از ۱۰ دستگاه تشکیل شده است و به‌تازگی گوشی هوشمندی با نام ردمی نوت ۱۰ لایت در هند معرفی و به این سری اضافه شده؛ اما همان‌طور که در اغلب میان‌رده‌های شیائومی اتفاق می‌افتد، این گوشی در حقیقت همان ردمی نوت ۹ پرو با نام تجاری جدید است. تنها تفاوت بین این دو مدل، اضافه شدن دو رنگ آبی و طلایی است.

به نقل از جیاسامآرنا، قدرت سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۰ لایت را تراشه‌ی اسنپدراگون 720G به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند. این گوشی شیائومی در پنل پشت به دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق مجهز شده است.

دوربین ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی

از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۱۰ لایت می‌توان به باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۱۸ وات، MIUI 12 به‌صورت پیش‌فرض و درگاه سه‌گانه شامل کارت microSD و دو جایگاه nanoSIM اشاره کرد.

رنگ ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی

ردمی نوت ۱۰ لایت از امروز ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به فروش می‌رسد. بسته به مقدار رم و حافظه ذخیره‌سازی قیمت این گوشی به شرح زیر است:

  • ردمی نوت ۱۰ لایت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱۴ هزار روپیه (۱۹۰ دلار)
  • ردمی نوت ۱۰ لایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظ ذخیره‌سازی: ۱۶ هزار روپیه (۲۱۵ دلار)
  • ردمی نوت ۱۰ لایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظ ذخیره‌سازی: ۱۷ هزار روپیه (۲۳۰ دلار)

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ردمی نوت ۱۰ لایت شیائومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات