پوکو C31 شیائومی با برخورداری از تراشه‌ی هلیو جی 35 معرفی شد

پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند از برند پوکو را با نام پوکو C31 برای بازار محصولات اقتصادی معرفی کرد.
تبلیغات

در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ بود که شیائومی گوشی هوشمندی به نام پوکو C3 معرفی و روانه‌ی بازار کرد؛ محصولی که از قیمتی اقتصادی و مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده برخوردار است و توانسته در حدود ۲٫۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. حال، زمان آن فرا رسیده است تا نسخه‌ی جانشین پوکو C3 با نام پوکو C31 روانه‌ی بازار شود.

پوکو C31 شیائومی از تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ برخوردار است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. البته اگر فضای ذخیره‌سازی داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد، امکان افزایش آن با استفاده از کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

درحالی‌که محصولات مختلف برای دریافت اندروید ۱۲ آماده می‌شوند، پوکو C31 با اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد که می‌توان آن را نقطه‌ضعفی برای محصول جدید شیائومی دانست. تلفن هوشمند جدید شرکت چینی دارای صفحه‌نمایشی ۶٫۵۳ اینچی با نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ است و از رزولوشن +HD استفاده می‌کند.

هلیو جی 35

در بالای صفحه‌نمایش پوکو C31 شیائومی، حفره‌ای تعبیه شده است تا دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای بدهد. در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای در نظر گرفته شده که متشکل است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری با ویژگی سنجش عمق تصویر. البته پنل پشتی در کنار ماژول دوربین سه‌گانه و لوگوی پوکو، میزبان حسگر فیزیکی اثر انگشت خواهد بود تا کاربر برای موارد مختلف از جمله قفل‌گشایی دستگاه از آن استفاده کند.

پوکو C31 شیائومی طبق گفته‌ی سران شرکت چینی در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گردوغبار مقاوم خواهد بود. در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار گرفته است که مقام‌های شیائومی، سلامت آن در هزار بار شارژ مجدد را تضمین کرده‌اند. اصولاً کاربران محصولات اقتصادی را برای استفاده‌های طولانی‌مدت خریداری می‌کنند و برخلاف دارندگان پرچم‌داران شرکت‌های مختلف به فکر خرید محصولی جدید پس از گذر بازه‌ی زمانی ۲ تا ۳ سال نیستند.

ظرفیت باتری پوکو C31 شیائومی

با همین حساب، شیائومی محصولی به بازار روانه کرده است که پاسخگوی نیاز کاربرانی با بودجه‌های محدود باشد. پوکو C31 در دو رنگ‌ آبی و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد شد و ظرفیت‌های حافظه‌ی زیر را ارائه خواهد داد:

  • مدل اول با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (دارای قیمتی معادل ۱۱۵ دلار)
  • مدل دوم با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی (دارای قیمتی معادل ۱۳۰ دلار)

شیائومی توانسته است در رده‌های مختلف سخت‌افزاری و حتی محدوده‌های گوناگون قیمتی، محصولاتی در خور توجه به بازار عرضه کند که باید گفت پوکو C31 نیز راستای همین سیاست ساخته شده است تا بتواند سبد خرید شرکت چینی را متنوع‌تر از گذشته سازد. نظر شما کاربران زومیت در مورد مشخصات سخت‌افزاری و قیمت پوکو C31 چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید چنین محصولی هستید یا گوشی هوشمند دیگری در بازه‌ی قیمت کمی بیش از ۱۰۰ دلار می‌پسندید؟ دلایل خود برای خریدن یا نخریدن چنین محصولی با اعضای دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات