تماشا کنید: گلکسی زد فلیپ ۳ در تست مقاومت

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در کانال یوتیوب JerrryRigEverything، مقاومت گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ در برابر خراشیده‌ شدن، شعله، خم شدن و گردوخاک آزمایش‌ شده است که در ادامه می‌توانید این تست مقاومت را تماشا کنید.
تبلیغات

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ از نظر مقاومت در مقایسه با مدل‌های نسل اول پیشرفت قابل توجهی داشته‌‌اند. گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ جزو اولین گوشی‌های هوشمند تاشدنی در جهان با گواهی IPX8 هستند و افزون بر این، مکانیسم لولای قوی‌تری دارند. در گزارشی از Sammobile، گلکسی زد فلیپ ۳ آزمایش مقاومت طاقت‌فرسایی توسط JerryRigEverything پشت سر گذاشته و عملکرد موفقی داشته است. در ادامه می‌توانید ویدئوی این آزمایش را مشاهده کنید.

تست مقاومت با خراش‌ دادن روی صفحه داخلی و بیرونی با درجه سختی متفاوت آغاز می‌شود. صفحه‌نمایش بیرونی در درجه‌ی سختی ۶ خراش برمی‌دارد و این خراش‌ها در درجه‌ی سختی ۷ عمیق‌تر می‌شوند. صفحه‌نمایش داخلی در درجه‌ی سختی ۱ و ۲ خراشیده می‌شود. سپس تست مقاومت با فندک انجام می‌شود. هر دو صفحه‌نمایش بعد از ۲۵ ثانیه مواجه‌ شدن با شعله‌ی فندک، علائم سوختگی نشان می‌دهند.

همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، لولای گوشی با توجه مقدار فشار واردشده، به‌طور شگفت‌انگیزی در تست خمش عملکرد خوبی داشت و حتی پس از چندین بار تلاش خراب نشد. از طرفی دیگر، زمانی که گردوخاک روی آن ریخته می‌شد، لولا همچنان بی‌صدا کار می‌کرد. افزایش مقاومت گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ پیشرفت بزرگی نسبت به نسل اول محسوب می‌‌شود. در ادامه شما کاربران زومیت می‌توانید بررسی گلکسی زد فلیپ ۳ را مطالعه کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی عملکرد گلکسی زد فلیپ ۳ در برابر آزمایش‌های انجام‌شده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات