گلکسی A13 5G احتمالا به دوربین ۵۰ مگاپیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، گلکسی A13 5G سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد و احتمالا با قیمت ۲۰۰ یورو به‌ فروش خواهد رسید.
تبلیغات

چند هفته‌ پیش در گزارشی اعلام شد که سامسونگ قصد دارد گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای با نام گلکسی A13 5G معرفی کند؛ اما به‌ جز برچسب قیمت ۲۰۰ یورویی، اطلاعات کمی از آن منتشر شد. به گزارش جیاسامآرنا،‌ برخی از جزئیات این گوشی اقتصادی مجهز به فناوری 5G ارائه شده است.

طبق گزارش‌ها، گلکسی A13 5G دارای شماره مدل SM-A136B است و احتمالا از حسگر ISOCELL JN1 سامسونگ با وضوح ۵۰ مگاپیکسل که در میان‌رده‌های اقتصادی استفاده می‌شود، بهره خواهد برد. منبع خبر به‌صراحت از حسگر مذکور نام نبرده است؛ اما با توجه به میان‌رده‌ بودن، دوربین ۵۰ مگاپیکسل با حسگر مذکور وظیفه‌ی ثبت تصاویر این گوشی را بر عهده خواهد داشت که قبلاً در ردمی ۱۰ نیز استفاده شده است. گفته می‌شود انرژی گلکسی A13 5G توسط باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد.

گزارش فوق حاکی از آن است که گلکسی A13 5G تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر درباره‌ی این گوشی اقتصادی طی روز‌ها و هفته‌های آینده منتشر شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی اقتصادی گلکسی A13 5G چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات