سامسونگ تاکنون تعداد کمی گلکسی S21 FE تولید کرده است

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اخبار منتشرشده، سامسونگ بیش از ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE تولید کرده که بسیار کم است و حتی نیازهای یک بازار را رفع نخواهد کرد.
تبلیغات

گلکسی S21 FE به‌زودی رونمایی خواهد شد و احتمالا با چالش‌ها زیادی در مقابل رقبا روبه‌رو خواهد شد. به گزارش Sammobile، مکس جامبور، افشاگر این صنعت می‌گوید سامسونگ تابه‌حال بیش از ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE تولید کرده است. این تعداد تولید ناچیز است و نیاز‌های حتی یک منطقه را برآورده نخواهد کرد. به گفته‌ی مکس، تقاضای زیاد برای گلکسی زد فلیپ ۳ می‌تواند یکی از دلایل تولید کم گلکسی S21 FE باشد؛ اما از طرفی دیگر، سامسونگ احتمالا تولید این گوشی را در هفته‌های آینده افزایش خواهد داد.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S21 FE در دو نسخه با اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس خواهد بود. یکی دیگر از دلایل کاهش تولید می‌تواند ناشی از این موضوع باشد که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ در گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ استفاده می‌شود.

در بهترین حالت، کمبود تراشه‌ی اسنپدراگون نباید روی اگزینوس تأثیر بگذارد؛ اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. هر دو تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری و توسط واحد Samsung LSI تولید می‌شوند؛ بنابراین کمبود قطعات بر هر دو SKU (واحد نگه‌داری موجودی) به‌طور مساوی تأثیر می‌گذارد.

با این تفاسیر، سامسونگ به فروش گلکسی S21 FE بدبین است. اکنون گلکسی S21 معمولی را می‌توان با قیمتی نسبتا مقرون‌به‌صرفه خریداری کرد؛ بنابراین انگیزه‌ی بسیار کمی برای خرید گلکسی S21 FE وجود دارد. از طرفی دیگر چند ماه دیگر گلکسی S22‌ رونمایی خواهد شد؛ بنابراین افراد زیادی ترجیح می‌دهند منتظر نسل بعدی دستگاه‌های سامسونگ باشند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی S21 FE چیست؟ آیا در انتظار این گوشی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات