نسخه عکاس اوپو فایند ایکس 3 پرو در چین عرضه شد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه عکاس (Photographer Edition) فایند ایکس 3 پرو، پرچم‌دار جدید اوپو، با تمرکز بر سیستم دوربین در بازارهای چین عرضه شد.
تبلیغات

اوپو به‌تازگی نسخه عکاس (Photographer Edition) جدیدترین گوشی پرچم‌دارش موسوم به اوپو فایند ایکس ۳ پرو (Oppo Find X3 Pro) را در رنگی متفاوت و بسته‌بندی ویژه در بازارهای چینی عرضه کرده است.

از لحاظ ظاهری، قاب پشتی نسخه عکاس فایند ایکس 3 پرو شبیه دوربین کلاسیک کداک ۳۵ است و در ساخت آن از فلز با جلای شیشه‌ای، رنگ نقره‌ای آبکاری‌شده و چرم دانه‌درشت استفاده شده که به نگه داشتن محکم آن در دست کمک می‌کند؛ اما از لحاظ مشخصات فنی، به جز در بخش رم و حافظه ذخیره‌سازی، این نسخه تفاوتی با نسخه استاندارد فایند ایکس 3 پرو ندارد.

اوپو فایند ایکس 3 نسخه عکاس

نسخه عکاس پرچم‌دار جدید اوپو دارای صفحه‌نمایش ۶۷ اینچی OLED از نوع LTPO با وضوح +Quad HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است و پشت گوشی به سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی مجهز شده.

از لحاظ سخت‌افزاری، نسخه عکاس گوشی فایند ایکس 3 پرو مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۶۵ وات باسیم و ۳۰ وات بی‌سیم است. فایند ایکس 3 پرو اولین گوشی هوشمند اوپو محسوب می‌شود که مبتنی بر ColorOS 12 کاملا جدید است که بر اساس اندروید 11 طراحی شده.

این گوشی در بازارهای چین ۶۴۹۹ یوان، معادل هزار دلار آمریکا قیمت دارد. هنوز مشخص نیست آیا این نسخه محدود در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات