دومین پیکسل تاشوی گوگل با اسم‌ رمز جامبوجک در دست توسعه است

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل برای رقابت با برندهای تولید‌کننده گوشی‌ تاشو در حال کار روی دومین پیکسل تاشو است و چندی پیش، اخباری مبنی بر عرضه اولین پیکسل تاشوی گوگل با اسم‌ رمز پاسپورت منتشر شده بود.
تبلیغات

به گفته منابع معتبر داخلی، گوگل در حال توسعه دومین گوشی تاشوی پیکسل است که با اسم‌ رمز جامبوجک شناخته می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این محصول در دست نیست؛ اما ظاهراً جامبوجک دو نمایشگر خواهد داشت که یکی بزرگ و تاشدنی است و در داخل گوشی قرار دارد و پنل دیگر، اندازه‌ای کوچک‌تر دارد و در قسمت بیرونی گوشی قرار گرفته است.

screenshot jumbojack

طراحی صفحه‌نمایش جامبوجک شباهت زیادی به گوشی‌های تاشو سامسونگ دارد.

به گزارش Gizmochina، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر داخلی با تا کردن گوشی غیر فعال می‌شود و اسم رمز جامبوجک ممکن است به شباهت الگوی تا شدن این گوشی با گلکسی Z فلیپ سامسونگ اشاره داشته باشد؛ اما هنوز نمی‌توان از واقعی بودن این مسئله اطمینان داشت. تا این لحظه اندازه صفحه‌نمایش این گوشی در دست توسعه مشخص نیست.

زمانی برای عرضه دومین گوشی تاشوی پیکسل مشخص نشده و با توجه به اینکه سیستم عامل استفاده‌شده در جامبوجک اندروید ۱۲ است و در مشخصات آن ویژگی‌هایی وجود دارد که تا قبل از معرفی اندروید ۱۲.۱ در سایر گوشی‌های تاشو وجود نداشت، این احتمال وجود دارد که دومین گوشی تاشوی پیکسل تنها یک دستگاه آزمایشی داخلی باشد و هیچ‌وقت در اختیار عموم قرار نگیرد.

شما عملکرد گوگل برای تولید و عرضه گوشی‌ تاشوی پیکسل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات