شیائومی بلک شارک 4 اس را با مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به صفحه‌ی پشتیبانی یک بازی پرطرفدار چینی، شیائومی در نظر دارد سری بلک شارک 4 اس را با بهبود سخت‌افزاری نسبت به مدل‌های پیشین به بازار عرضه کند.
تبلیغات

گوشی‌های گیمینگ بخش بسیار کوچکی از بازار تلفن‌ هوشمند را تشکیل می‌دهند؛ اما رشد قابل توجهی چه از نظر کیفیت و چه از نظر کمیت محصولات داشته‌اند. در واقع هرساله تعداد بیشتری گوشی‌ گیمینگ به بازار معرفی می‌شود و تعداد شرکت‌های سازنده‌ی چنین محصولاتی نیز در حال افزایش است.

در میان شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌ گیمینگ، شاید مطرح‌ترینشان شیائومی باشد که توانسته است با معرفی سری بلک شارک، طرفداران بسیاری به دست آورد. شرکت چینی چندی پیش نسل چهارم تلفن‌های هوشمند بلک شارک را معرفی کرد و GizChina گزارش داده که نسخه‌ای بهبودیافته از بلک شارک ۴ در حال ساخته شدن است.

گفته می‌شود این گوشی‌ هوشمند گیمینگ شیائومی که بلک شارک ۴ اس نام دارد شامل دو مدل خواهد بود؛ بلک شارک ۴ اس و بلک شارک ۴ اس پرو. گویا شرکت چینی در نظر دارد این گوشی‌های گیمینگ را در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی و با اندکی اختلاف زمانی به بازار کند. گزارش عرضه‌ی سری بلک شارک ۴ اس توسط توسعه‌دهندگان بازی آنلاینی به نام MOBA که با نام King of Glory نیز شناخته می‌شود، مطرح شده است.

سری بلک شارک 4 اس شیائومی

MOBA از محبوب‌ترین بازی‌ها در چین و در پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترس است و طرفداران بسیاری نیز در خارج از چین دارد. درست مانند اکثر بازی‌های پرطرفدار موبایل، MOBA از دستگاه‌هایی با نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند. وجود سری بلک شارک ۴ اس در صفحه‌ی پشتیبانی این بازی تأیید شده است؛ جایی که محصولات سازگار با نرخ نوسازی بالای بازی، فهرست شده‌اند.

در فهرست می‌توان محصولاتی از جمله نوا ۹، ریلمی جی تی نئو ۲ و همچنین بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو را مشاهده کرد که اخیرا اضافه شده‌اند در گزارش اشاره‌ای به تفاوت‌ مدل‌های سری بلک شارک ۴ اس با سری بلک شارک ۴ نشده است؛ اما به خاطر مجهز شدن بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، می‌توان از محصولات گیمینگ بعدی شیائومی، انتظار بهبود عملکرد نسبت به سری بلک شارک ۴ داشت.

همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو نسبت به مدل‌های سری قبلی با تفاوت اندکی همراه خواهند بود که می‌تواند به استفاده از فناوری شارژ بهتر یا فرکانس بالاتر پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی خلاصه شود. در واقع نباید انتظار تغییرات گسترده داشت.

نظر شما کاربران زومیت در مورد احتمال عرضه‌ی سری بلک شارک ۴ اس چیست و آیا حاضر هستید به جای تلفن‌ هوشمند استاندارد به سراغ گوشی گیمینگ بروید؟ نظر خود را در مورد گوشی‌های گیمینگ و تجربه‌ی استفاده از آن‌ها را با اعضای دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات