شایعه: سامسونگ به دنبال عرضه‌ی گلکسی اس 22 با صفحه‌نمایش ۶٫۰۶ اینچی است

شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ می‌خواهد مدل پایه‌ی سری گلکسی اس 22 را همراه با صفحه‌نمایش ۶ اینچی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

پس از معرفی و عرضه‌ی محصولات جدید سری گلکسی زد، نگاه‌ها به سمت سری گلکسی اس ۲۲ رفته است و بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتظر هستند تا اطلاعات بیشتری از مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۲ دریافت کنند. شایعات و گزارش‌های مختلفی نیز در مورد پرچم‌داران نسل بعدی شرکت کره‌ای وجود دارد که از ظرفیت باتری تا تراشه‌های مورد استفاده در آن‌ها را شامل می‌شود.

AndroidCentral در گزارشی به شایعات و حواشی  در مورد ابعاد صفحه‌نمایش مدل پایه‌ی سری گلکسی اس ۲۲ رفته است و خبر می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ صفحه‌نمایشی کوچک‌تر از مدل‌های نسل قبلی خواهد داشت. افشاگری که با نام کاربری Ice Universe شناخته می‌شود، مدعی شده است که نسخه‌ی پایه‌ی سری پرچم‌داران بعدی شرکت کره‌ای صفحه‌نمایش ۶٫۰۶ اینچی خواهد داشت که ابعاد آن حتی از صفحه‌نمایش گلکسی اس ۱۰ (۶٫۱ اینچ) کوچک‌تر است.

سامسونگ مدل پایه‌ی سری گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۰ را با صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی به بازار عرضه کرد و رونمایی گلکسی اس ۲۲ با صفحه‌نمایشی ۶٫۰۶ اینچی می‌تواند پاسخی به نیاز کاربرانی با نمایشگر کوچک‌تر باشد. اگر گفته‌های افشاگر صحت داشته باشند، ابعاد صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۲ بین گلکسی اس ۹ و اس ۱۰ خواهد بود. 

در گزارش دیگری آمده است که گلکسی اس ۲۲ دارای باتری با ظرفیت کمتر از گلکسی اس ۲۱ خواهد بود. طبیعتا داشتن صفحه‌نمایش کوچک‌تر به کاهش ابعاد دستگاه و همچنین محدودتر شدن فضای داخلی ختم می‌شود که همین امر احتمالا سبب شده است سامسونگ باتری با ظرفیت کمتر برای مدل پایه‌ی سری گلکسی اس ۲۲ انتخاب کند.

باید گفت چنین اقدامی کاملا منطقی به نظر می‌رسد. اگر به گزارش‌ها نگاهی داشته باشیم، سری گلکسی اس ۲۲ شامل سه مدل خواهد بود. مدل بالارده‌تر یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا تفاوت‌های بسیاری با دو مدل دیگر دارد؛ اما تفاوت گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس بسیار کم است و کوچک‌تر شدن ابعاد گلکسی اس ۲۲ می‌تواند نه‌تنها به افزایش ارزش خرید مدل اس ۲۲ پلاس کمک کند، بلکه بازار جدیدی از کاربرانی که خواهان گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش کوچک‌تر هستند برای مدل پایه‌ی سری ایجاد خواهد شد.

از طرفی گزارش‌هایی وجود دارد که سامسونگ برای مدل پایه و احتمالا گلکسی اس ۲۲ پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۵ استفاده خواهد کرد که نسبت به اسنپدراگون ۸۹۸ موجود در گلکسی اس ۲۲ اولترا، در فرکانس پایین‌تری کار می‌کند. 

کوچک‌تر شدن ابعاد صفحه‌نمایش مدل‌های پایه، اقدامی است که شرکت‌هایی نظیر اپل و ایسوس در محصولات اخیر خود انجام داده‌اند و دور از ذهن نیست که سامسونگ نیز گلکسی اس ۲۲ را با صفحه‌نمایش کوچک‌تری به بازار عرضه کند. نظر شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید پرچم‌دار نسل بعدی شرکت کره‌ای با صفحه‌نمایش ۶ اینچی هستید یا مدل‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر را می‌پسندید؟ به نظر شما اقدام احتمالی سامسونگ در مورد استفاده از صفحه‌نمایش کوچک‌تر در گلکسی اس ۲۲ درست است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات