قدردانی رندر مفهومی شیائومی ۱۲ از برند Mi

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر مفهومی جدیدی از شیائومی ۱۲ در فضای مجازی منتشر شده است که با ماژول دوربین M شکل خود از برند Mi قدردانی می‌کند.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی اعلام کرده است که نام تجاری Mi را از سیستم نام‌گذاری محصولاتش حذف می‌کند و این بدان‌معنا است که نام نسل بعدی تلفن هوشمند پرچم‌دار این شرکت Xiaomi 12 خواهد بود. درحالی‌که انتظار نمی‌رود این گوشی هوشمند پرچم‌دار تا سال آینده عرضه شود، به‌تازگی مشخصات دوربین آن فاش شده است. حالا باردیگر گوشی هوشمند مذکور در خبری دیده شده و بعضی از اطلاعاتش به بیرون درز پیدا کرده‌ است.

به‌گزارش گیزموچاینا، اخیرا یکی از کاربران پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است که رندر مفهومی شیائومی ۱۲ را دربر دارد و به‌نظر می‌رسد یکی از طرفداران آن را طراحی کرده است. این تصویر که تنها به پنل پشتی دستگاه مربوط است، طراحی دوربین فوق‌العاده‌ای را به‌نمایش می‌گذارد. دوربین‌ها در ماژولی نسبتا عجیب‌وغریب قرار دارند که شبیه حرف M است.

رندر شیائومی ۱۲

مدیر روابط‌عمومی شیائومی رندر مذکور را رد کرده است؛ بااین‌حال، بعضی از طرفداران معتقدند طراحی مذکور می‌تواند به نسل دوازدهم مرتبط و طراحی پشت آن نیز نشان‌دهنده اولین حرف برند Mi باشد. البته این استدلال صحیح به‌نظر نمی‌رسد؛ زیرا پیش از انتشار رندر مذکور، خود شیائومی اعلام کرد که دوران برند می به‌پایان رسیده است. همچنین، به‌نظر نمی‌رسد شیائومی از چنین طرحی برای دوربین پرچم‌دارانش استفاده کند.

اطلاعاتی که اخیرا درباره شیائومی ۱۲ فاش شده است، نشان می‌دهد دستگاه مذکور از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود که یک لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو آن را همراهی می‌کنند و درواقع، دوربینش ماژولی سه‌گانه دارد. باوجوداین، این رندر ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل را پیش‌بینی می‌کند. انتظار داریم در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره شیائومی ۱۲ فاش شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره رندر مفهومی منتشرشده از شیائومی ۱۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات