رد مجیک 6 اس پرو به سیستم خنک‌کننده‌ی گرافینی مجهز خواهد بود

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزرهایی از گوشی هوشمند ZTE به نام رد مجیک ۶ اس پرو منتشر شده است که شباهت طراحی ظاهری آن به مدل پیشین و همچنین برخورداری از سیستم خنک‌کننده‌ی گرافینی را تأیید می‌کند.
تبلیغات

 مدتی است شرکت‌های مختلف در حال تولید گوشی‌ هوشمندی مخصوص گیمرها هستند. این گوشی‌های هوشمندی از تراشه‌های بالارده‌ی شرکت‌هایی مانند کوالکام و مدیاتک استفاده می‌کنند و به دلیل استفاده‌ی طولانی‌مدت توسط کاربران نیاز به سیستم خنک‌کننده‌ی کارآمدی دارند. شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌ هوشمند گیمینگ برای مهار حرارت تولیدشده دست به ابتکارهای مختلفی می‌زنند که شامل استفاده از فن یا موارد دیگر می‌شود.

بر اساس گزارش GSMArena، رد مجیک ۶ اس پرو ZTE نیز سیستم خنک‌کننده‌ی منحصر به خود خواهد داشت. این گوشی گیمینگ قرار است همراه با تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام روانه‌ی بازار شود و به همین دلیل ZTE تصمیم گرفته است سیستم خنک‌کننده‌ی گرافینی را برای پرچم‌دار بعدی خود در نظر بگیرد تا کاربران امکان تجربه‌ی بازی‌های اندروید بدون نگرانی از گرم شدن بیش از حد دستگاه داشته باشند.

تیزر رد مجیک 6 اس پرو

نوبیا، زیرمجموعه‌ی ZTE، تیزرهایی با موضوع محصول بعدی خود منتشر کرده است که علاوه بر برخورداری از سیستم خنک‌کننده‌ی گرافینی به طراحی ظاهری دستگاه اشاره دارد. از ویژگی‌های سیستم خنک‌کننده‌ی رد مجیک ۶ اس پرو می‌توان به فن خنک‌کننده اشاره کرد که در واقع به یکی از بخش‌های مهم سری رد مجیک برای انتقال حرارت تولیدشده به خارج از دستگاه تبدیل شده است.

در مقایسه با رد مجیک ۶ پرو، می‌توان گفت رد مجیک ۶ اس پرو تفاوت چندانی از نظر طراحی ظاهری ندارد؛ اما انتظار می‌رود به لطف استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، توان پردازشی به‌مراتب بیشتری در اختیار کاربران قرار بدهد. پنل جلوی این گوشی میزبان صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی خواهد بود که پنل AMOLED دارد و از مشخصاتی مانند رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز استفاده می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی این صفحه‌نمایش به ۵۰۰ هرتز می‌رسد که اگر هم‌زمان از چند انگشت استفاده شود، به ۳۶۰ هرتز می‌رسد.

انتظار می‌رود این محصول ZTE یعنی  رد مجیک ۶ اس پرو در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی شود. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات سخت‌افزاری، قیمت و تنوع رنگ‌ این گوشی گیمینگ ZTE وجود ندارد. بر اساس آمار، بازار گوشی‌ گیمینگ در حال گسترش است و بسیاری از بازی‌سازان پس از موفقیت عناوینی مانند PUBG به سمت تولید عناوین مختلف برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی رفته‌اند. ZTE نیز تلاش می‌کند تا سهم خود در بازار گوشی‌ هوشمند گیمینگ را گسترش بدهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات