گلکسی S21 FE با تراشه‌ اگزینوس ۲۱۰۰ در گیک‌بنچ فهرست شد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با‌‌توجه‌‌به اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ، گلکسی S21 FE سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۸۴ و در آزمون چندهسته امتیاز ۳۳۱۶ را کسب کند.
تبلیغات

همان‌طورکه در گزارش‌های قبلی گفتیم، گلکسی S21 FE احتمالا هفته آینده رونمایی خواهد شد. پس از عرضه موفقیت‌آمیز گلکسی S20 FE در سال گذشته، بسیاری از طرفداران در انتظار گلکسی S21 FE هستند. چندی پیش، مشخص شد که این گوشی فقط در یک نسخه با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود؛ اما در گزارشی دیگر ادعا شد که احتمال دارد نسخه‌‌ای دیگر با بهره‌مندی از تراشه اگزینوس وجود داشته باشد و اکنون به‌نظر می‌رسد این ادعا درست بوده است.

به‌گزارش Sammobile، نسخه‌‌ای از گلکسی S21 FE در پایگاه داده گیک‌بنچ با شماره‌مدل SM-G990E مشاهده شده است که به‌نظر می‌رسد از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ و هشت گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. گوشی مذکور توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱،۰۸۴ و در آزمون چندهسته امتیاز ۳،۳۱۶ را کسب کند. درحالی‌که آزمایش‌ها نشان داده‌اند که هنوز عملکرد تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ به‌خوبیِ تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیست، به‌نظر می‌رسد که حداقل در این آزمون، نسخه گلکسی S21 FE با تراشه اگزینوس مشابه تراشه اسنپدراگون عمل می‌کند.

گلکسی اس ۲۱ اف ای با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ در گیک‌بنچ

گلکسی S20 FE با تراشه اگزینوس ۹۹۰ در‌مقایسه‌با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ عملکرد ضعیفی داشت؛ بنابراین، وجود تراشه اگزینوس در گلکسی S21 FE احتمال دارد طرفداران را ناراضی و ناراحت کند. طبق گزارش منتشرشده، گلکسی S21 FE در برخی از بازارهای آسیایی و اروپایی احتمالا با تراشه اگزینوس و در بازار‌های دیگر با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، گلکسی S21 FE‌ به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود. گوشی مذکور در پنل جلو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل خواهد داشت و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل تله‌فو‌تو میزبانی خواهد کرد.

سایر مشخصات گلکسی S21 FE عبارت‌اند از: سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و بلندگو‌های استریو و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره عملکرد تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات